00:54 حالا من شدم اون ماهی که هر چقدر گریه کنه کسی متوجهش نمیشه..
00:54 حالا من شدم اون ماهی که هر چقدر گریه کنه کسی متوجهش نمیشه..
00:32 اونجایی که اختاپوس میگه؛ گریه کن گریه قشنگه👌🏽 گریه سهم دلِ تنگه🖤🥀
00:28 وقتی گریه میکنه…:))))).
00:29 اون فقط یه آهنگ کودکانست، گریه نداره آخه! مشابه ها
00:07 صبر تحمل حق فکت گریه
00:22 دلتنگی . _____کجایی پس ؟! از هر جای جهان دوست دارم❤
00:21 داری گریه میکنی؟:))
00:19 عزرائیل: اشکال نداره صبر میکنم 💔
00:10 نَظَـری کن؛ که به جان آمدم از دلتنگی...
00:26 نذاری ببینن گریه هاتو
00:41 این کلیپ رو پاش کلی گریه کردم🥺
00:22 هیس کوچولوی من، گریه نکنی ها 🫀 🫂
00:34 از عشق دلتنگی هایش میماند جا ماندی ـ !🖤
00:05 تنهایی
00:20 میگیره از تو سرم درد چشام از گریه ورم کرد😅💔
00:12 خب همگی اماده برای راند بعدیه گریه
00:19 چرا داری گریه میکنی؟:))
00:18 گریه نکن عزیزم بابایی اینجاست!:)
00:30 - آخر یه شب این گریهها سوی چشامو میبره : )
00:13 هیچ چقت یادم نیمره ...🥲💔🚶🏼♀️
00:06 گریه میکنم چون....✨️🖤📌🪽🚬💅
00:47 من بمیرم براش من بمیرم برای گریه هاش🥺🥺
00:13 به وقت دلتنگی برای جین اوپا :)🥲❤️🩹
00:17 هعی شده بخاطر رفیقم اینطوری گریه کنم...
00:15 بعضی وقتا گریه بیشتر از خنده خوشحالت میکنه
00:16 اخر یه شب این گریه ها سوی چشامو میبره،:)
00:14 بعدِیهدروغهمهواقَعیتهامشکوکه:)!
00:18 تنها دلتنگی ام حرم حسین 🥺 تنها نیازم