00:33 صدای گریه منو می شنوی ..........
00:33 صدای گریه منو می شنوی ..........
00:08 او خدای غیرممکن هاست✨... در حالی که تو برای ممکن گریه میکنی🥺❤️🩹
00:25 بعضی اوقات سکوت یک نوع درد است :))))
01:00 خیلیامون احتمالا باهاش خاطره داریم:) مشابه ها
00:12 من منی که میان درد هایم تورا درمان دیدم..
00:08 حسم اون لحظه ::::)))))). .
00:32 حال این روزا...................
00:12 اما هر بار بیشتر از قبل درد کشیدم...(:🖤
00:20 درد را باید فهمید تا زندگی را درک کرد.
00:21 موسیقی تنها مکمل درد های ماست(:
00:08 وقتی کسیو نداری باهاس درد دل کنی🙃🥹
00:28 از گریه هاش بغضم گرف..........
00:06 بد ترین نوع گریه شبه که صدات بیرون نره تا کسی بیدار نشه
00:17 وقتی میپرسن چرا درد ودل نمیکنی
00:15 داروی تمام درد ها فقط حسین است
01:00 دیگه ب درد نمیخوره این دنیا 🥀🥀
00:07 بابت تمام شب هایی رو که با گریه گذروندی.....!
00:28 این ادیت تو اوج قشنگی کلی درد داشت:))
00:30 از زخم آنچه میماند درد است...
00:19 چرا داری گریه میکنی؟
00:59 انقد شبا سرمو کردم زیر لحاف و برات گریه کردم.
00:08 ولی این زیادی درد داشت:)))))))
00:36 آهنگی که درد، دخترا رو توصیف کنه💔»»
00:09 شاید روزی به درد های امروز خندیدیم🙃
00:30 ولی جوریکه پیشرو از درد میگه...:)
00:11 هیچ داستانی نمی تونه من رو به گریه بندازه🥹
00:18 گریهکنبزارهمشبیادبیرونزودباش..
00:34 آرزو دارم بفهمی درد را (: تلخی برخورد های سرد را !