00:10
00:10
00:14 دلم گرفته گریه ام دست خودم نیس:)
00:16 چرا تو خواب گریه میکردی؟! :)))🥲🥲
00:06 گریه کردی...................): مشابه ها
00:10 بزنم؛ بعدم رفیقام اینجوری گریه کنن..
00:11 بله من دیگه حرفی ندارم😏. اصلا عالیییییی الان گریه میکنم
00:08 حتی مامانم هم برام گریه نمیکنه🙂💔
00:29 من اون شب گریه نکردم 🖤😔😔😔😔😔😔😔
01:01 هیچکس، هیچوقت، هیچجا، نمیتونه درک کنه
00:36 دیگه از گریههام معلومه حالم بده💔🌱
00:15 شاد بوده من اونجا بودم، گریه آبغوره من اونجا بودم...🙂🖇️🦄
02:16 خدایی جیگرت اتیش میگیره صدای گریه شونو میشنوی
00:51 بهترین و غمگین ترین اکس دیت :)
00:15 اگر کس گریه میکنه بخاتر این نیست
00:05 مبتلا به دردی هستم که نه گریه نه صبر آرومم نمیکنه
00:15 روزی میرسه که شما واسه نداشتنم گریه میکنید ⚰️🥀
00:20 از عصبانیت گریه کردن ، داستانش جداس !
00:08 عشقی که به گریه بکشه...:))
00:11 خنده تلخ من از گریه غمگین از تر است
00:10 بعدشم میشینم گریه میکنم🥺🥺🥺🥺🥺
01:14 چه جوری میشه گریه نکرد صدای مرتضی پاشایی
00:07 سردردایِ بعد گریه مزخرف ترین چیزیه که ی انسان میتونه تجربش کنه.
00:13 به کره ای بگو چرا گریه میکنی:Was uro?🧐🙂
00:14 احمق نشین بشینین گریه کنین..!.
00:10 پشت درای بسته برام گریه میکنی؟...
00:29 من در حال فرو پاشی روانی تو هم بگو حرف دلتو:
00:31 شخصیت کارتونی مورد علاقه ی هممون
02:01 شبگریههاموکهتوجریانی...)[حالاازاونبهبعدشوگوشکن]😏🖤