00:26 کپشن:
00:26 کپشن:
00:14 خودکشی...................... 🖤💔❤️🩹
00:10 فکر کنم واقعا اینطوری باشه🥲🚶🏼♀
00:40 چه بی هوا هوای گریه دارمم(Theshey) مشابه ها
00:14 روانشناسا میگن وقتی ناراحتیم.....!
00:13 خنده هاشو عشقه گریه هاشو عشقه:)
00:15 اگه منم بمیرم دوستام اینطوری دور قبرم جمع میشن یا میرن پی خوش گذرونی
00:24 ما هم خیلی خیلی گریه کردیم 🥲😢😭
00:13 #چه ذوق هایی ک تبدیل ب گریه شد. . . 🖤🚶♀️
00:30 غمگینـ مرگـ گریه عزیزانـ ناراحتىـ
00:08 او خدای غیرممکن هاست✨... در حالی که تو برای ممکن گریه میکنی🥺❤️🩹
00:33 صدای گریه منو می شنوی ..........
01:00 خیلیامون احتمالا باهاش خاطره داریم:)
00:08 حسم اون لحظه ::::)))))). .
00:13 اعتماد ط قلب من خودکشی کرده .🗿
00:28 از گریه هاش بغضم گرف..........
00:06 بد ترین نوع گریه شبه که صدات بیرون نره تا کسی بیدار نشه
00:07 بابت تمام شب هایی رو که با گریه گذروندی.....!
00:19 چرا داری گریه میکنی؟
00:59 انقد شبا سرمو کردم زیر لحاف و برات گریه کردم.
00:11 هیچ داستانی نمی تونه من رو به گریه بندازه🥹
00:18 گریهکنبزارهمشبیادبیرونزودباش..
00:21 تبدیل شدن خنده شوگا به گریه🥺🥺
00:15 آهنگی ک باعث خودکشی صد ها نفر شد
00:32 اگه اینجوری بود من الان گریه نمیکردم
00:09 چرا هر وقت عصبی میشی گریه میکنی؟ چون اگ عصبانی بشم..
00:05 فقط هنذفریم بود که صدای گریه منو شنید..
00:22 گاهی هم باید گریه کنی راحت باش