01:01 هیچکس، هیچوقت، هیچجا، نمیتونه درک کنه
01:01 هیچکس، هیچوقت، هیچجا، نمیتونه درک کنه
00:12 چشم هامو بستم تا گریه نیاد⚰️🖤🪦
00:15 شاد بوده من اونجا بودم، گریه آبغوره من اونجا بودم...🙂🖇️🦄
02:16 خدایی جیگرت اتیش میگیره صدای گریه شونو میشنوی مشابه ها
00:51 بهترین و غمگین ترین اکس دیت :)
00:13 غمگین ترین داستان ریاضی چیه؟ :))
00:38 اگه تا به حال به خودکشی فکر کردی...
00:15 اگر کس گریه میکنه بخاتر این نیست
00:10 هیچوقت یادم نمیره ک چجوری گریه میکردم🥲💔
00:10 ولی وفاداری بین دو قو رو هیچ احدی نداره :)))))
00:05 مبتلا به دردی هستم که نه گریه نه صبر آرومم نمیکنه
00:15 روزی میرسه که شما واسه نداشتنم گریه میکنید ⚰️🥀
00:20 از عصبانیت گریه کردن ، داستانش جداس !
00:08 عشقی که به گریه بکشه...:))
00:11 خنده تلخ من از گریه غمگین از تر است
00:10 بعدشم میشینم گریه میکنم🥺🥺🥺🥺🥺
01:14 چه جوری میشه گریه نکرد صدای مرتضی پاشایی
00:13 به کره ای بگو چرا گریه میکنی:Was uro?🧐🙂
00:07 سردردایِ بعد گریه مزخرف ترین چیزیه که ی انسان میتونه تجربش کنه.
00:14 احمق نشین بشینین گریه کنین..!.
00:10 پشت درای بسته برام گریه میکنی؟...
00:29 من در حال فرو پاشی روانی تو هم بگو حرف دلتو:
00:31 شخصیت کارتونی مورد علاقه ی هممون
00:09 من حالم خوبه ولی از داخل داغونم
02:01 شبگریههاموکهتوجریانی...)[حالاازاونبهبعدشوگوشکن]😏🖤
00:19 رل و سینگل ها تو کامنت بگید؟؟؟؟؟؟
00:06 مَــــبـــــاٰداٰ باعث گریه کسی بشی!
00:08 بدترین حس اونجاسن که نصفه شب توی اتاقت داری گریه میکنی...