00:14 بعدِیهدروغهمهواقَعیتهامشکوکه:)!
00:14 بعدِیهدروغهمهواقَعیتهامشکوکه:)!
00:40 چِ بی هوا هوایِ گریه دارم:)...
00:15 بعضی وقتا گریه بیشتر از خنده خوشحالت میکنه
00:16 اخر یه شب این گریه ها سوی چشامو میبره،:) مشابه ها
00:15 غمگین و گریه کنان و غمگین و گریه کنان
00:15 باز بیاین بگین طرفدارای بی تی اس ۱۳، ۱۴ سالن
00:15 ببین تهش کی گریه کرده من یا تو😞🖤
00:15 خیلی خوبه واسه وقتایی که تنهایی😁
00:22 عادت کیوت جیمین ، که تو آخرین لایو نتونست انجامش بده ! 💔🥺
00:15 نمیدونه چقدر من براش گریه کردم:))
00:18 آخر ی شب این گریه ها سوی چشامو میبره:)
00:07 _معنی:من تنهایی را دوست دارم. .
00:28 مثلا تصادف کنم برم کما 😊دکترا بگن متاسفیم 😍 همه گریه کنن برام/:
00:30 تنهایی پا نداره وگرنه اونم میرفت ☆✿☆
00:12 میخای گریه کنی؟ گریه کن بیتربیت
00:29 اما تراکتور به تنهایی 🚜
00:24 گریه کنه! بخنده! یا بمیره!:)
00:11 دلم من نیز خواب میخواد آنقدر عمیق که برای بیدار شدم گریه کنید...
02:48 ولی من با این ویس خیلی گریه کردم:))
00:15 آخر شبا منم و بالشتم و گریه های که بند نمیاد 🥲🖤
00:20 نمیخوام گریه کنم....:)
00:26 کوچولوی من، گریه نکن ಥ‿ಥ 🫠🥀
00:14 بلند گریه کن وقتی از دنیا متنفری🙃🙃
00:13 اون شبی که با گریه خوابیدی…:))))
00:14 تااینکشاهستازتنهایینمیترسم.
00:22 آهنگی و آدمو ب گریه میندازه...
00:13 من وقتی دارم گریه میکنم😂😂😂😂
00:12 دنیا اگه قشنگ بود اولش گریه نبود