00:50 منبهعنوانیکدرونگراتنهاییبیشترترجیحمیدم.... 🫴🫡
00:50 منبهعنوانیکدرونگراتنهاییبیشترترجیحمیدم.... 🫴🫡
00:23 من این شبای تنهایی............
00:14 روانشناسا میگن وقتی ناراحتیم.....!
00:10 آجی جونم تا وقتی من هستم نبینم تنهایی غصه بخوریا🫤 مشابه ها
00:15 اگه منم بمیرم دوستام اینطوری دور قبرم جمع میشن یا میرن پی خوش گذرونی
00:14 تنهایی هیچ کس مثل من نیست دیکه
00:23 من حالم خوبه تنهایی...🙂 🥀
00:40 چه بی هوا هوای گریه دارمم(Theshey)
00:15 اون خنده آخر از گریه بدتره 🤣🤕🤣🤕
00:23 کلا هپی فیسم دیگ از تو داغونم ولی ظاهرم نشون نمیده:)
00:32 این ریمیکس رو در تنهایی گوش بده
00:43 تک تنهایی عالی تره که با یه لاشی باشی
00:14 گاهی وقتا تو تنهایی میشه به خود رسید......
00:13 خنده هاشو عشقه گریه هاشو عشقه:)
00:30 غمگینـ مرگـ گریه عزیزانـ ناراحتىـ
01:00 خیلیامون احتمالا باهاش خاطره داریم:)
00:24 ما هم خیلی خیلی گریه کردیم 🥲😢😭
00:33 صدای گریه منو می شنوی ..........
00:13 #چه ذوق هایی ک تبدیل ب گریه شد. . . 🖤🚶♀️
00:14 تنهایی در صورتی خوبه که از کسی که بدت میاد جدا شی
00:08 او خدای غیرممکن هاست✨... در حالی که تو برای ممکن گریه میکنی🥺❤️🩹
00:06 بد ترین نوع گریه شبه که صدات بیرون نره تا کسی بیدار نشه
00:09 توی تنهایی عشق میمیره:)!
00:18 گریهکنبزارهمشبیادبیرونزودباش..
00:08 حسم اون لحظه ::::)))))). .
01:04 بزن بیرون از تنهایی برگرد کنارم....
00:19 چرا داری گریه میکنی؟
00:25 انیمه های زیبایی که اگه نبینی نصف عمرت به فنا رفته !!