00:22 میخوام بشینمو گریه کنم ولیکن فایده نداره..
00:22 میخوام بشینمو گریه کنم ولیکن فایده نداره..
00:26 ولی من دلم برا این لحظات تنگ میشه 🥺❤️🩹✨
00:19 _خوبی:)؟ _خوبم (با بغض خوبم... با درد... با گریه هام خوبم. )
00:12 چرا بخاطر ش گریه میکنی و اونم برای دیگ میخندع 🖤🦋🥀💔 مشابه ها
00:18 خیلی گریه کردم من سر این سکانس:)
00:13 خنده ی تلخ من از گریه غم انگیز تر است.
00:13 صدلی گریه تو شنیدم گریم گرفت🥺
00:20 کارما میگه باعث گریه هر کسی باشی::::)
00:09 واکنش من وقتی امتحان ریاضی تموم شده حالا نوبت علومه گریه 😭
00:10 واییییی این منهههههههههههه😂😂💔
00:11 شده بخوای گریه کنی نتونی غرورت نزاره.....)
00:17 صدای گریه های من تموم شهرو برداشت:)
00:13 باعث گریه های هیچ دختریـ#نباشـ3>(((:
00:17 امشبم مثل هرشب...برات گریه کردم 👨🏻🦯😞❤️🩹
00:14 روانشناسا میگن وقتی ناراحتیم.....!
00:35 بچمممممم:|||| اشککککککــ:))❤️🩹🥀
00:41 تقدیم میکنم این شما و این اسیدی دیگر
00:10 هروقت زندگی اذیتم کرد یه دورم برای طُ گریه کردم.....:))
00:14 چقدر برای این چهارده دقیقه گریه کردیم😭❤✨
00:15 اگه منم بمیرم دوستام اینطوری دور قبرم جمع میشن یا میرن پی خوش گذرونی
00:18 ولی خیلی سرش گریه کردم🤌🏻🥲💔
02:00 انیمیشن که گریه نداره . اون انیمیشن🥺
00:13 خوبما؛ ولی بیشتر از یه بار بپرسی میزنم زیر گریه:)💔
00:10 بزنم؛ بعدم رفیقام اینجوری گریه کنن..
01:00 خیلیامون احتمالا باهاش خاطره داریم:)
00:24 ما هم خیلی خیلی گریه کردیم 🥲😢😭
00:40 چه بی هوا هوای گریه دارمم(Theshey)
00:33 صدای گریه منو می شنوی ..........