00:24 چگونه گربه خود را بپزیم و اسیبی هم بهش نرسه😅😂؟؟
00:24 چگونه گربه خود را بپزیم و اسیبی هم بهش نرسه😅😂؟؟
00:25 به قول این گربه پس نفسمین♡♡♡♡♡♡♡
01:02 اظطراب اگه انسان بود. ولی چقد باحال میشد
00:15 جین دیگر انسان نیست😂😂😂😂😂😂 مشابه ها
00:09 معرفی میکنم من.................:)
01:18 هفت انسان بالغ و یک بطری ...../:
00:12 از وقتی فهمیدم چرا همیشه هرجا میرم گربه ها:
00:09 واسه همینـه گربه رو دوس دالممم🐱
02:36 ووویی چه کیوته🥺...... واقعا گربه حق داشت....
00:04 اگه مامانتون اجازه نمیده گربه بیارید اینو نشونش بدید: 😂
00:13 اخه کی عاشق گربه ها میشه؟؟ 🐱🎀
00:13 انسان های که قلبمهربونی دارن ومیخندن عصبانیت شما خیلی ترسناکه
00:14 سر پناه بودن کار سختی نیست انسان بودن خیلی سخته:)!
02:00 چقدر حرفاش درسته باید افتخار کرد به همچین آدم هایی..
00:45 اگه انسان برای خودش ارزش قائل بشه
00:42 مراقب قلب انسان ها باشید:) ♡.....
01:02 واکنش گربه ها .
00:22 چرا گربه هارو دوست داری؟
00:19 قلب انسان های مختلف🥺🥺.......
01:17 بیاییم در نگاه اول انسان ها رو قضاوت نکنیم
00:16 اینم از غیرت گربه رگ غیرتش خیلی کلفته🤣
00:30 حیوانات اگه موی انسان هارو داشتن اینجوری بودن...😂🤩
00:10 غیمت قلب انسان هفت میلیاردع ...:`(
00:11 گربه ها عشقه منههه 😍😍😘😘❤️❤️
00:29 گاه بایک لبخند گاهی هم با یک گذشت میتوان انسان بود ....🥺
00:06 من اگه گربه بخرم:😂
00:16 والا من یهگربه سادم😂🥲🚶🏼♀️
00:19 پوچی و تهی....به نظرم مرگ انسان همینجاست.