00:30 هیچوقت کسی که دوسش دارید رو تو هیچ شرایطی ول نکنید!🖤
00:30 هیچوقت کسی که دوسش دارید رو تو هیچ شرایطی ول نکنید!🖤
00:15 منطق بامزه دخترونه بعد از خرابکاری | کلیپ طنز من نفرتانگیز وقتی بعد از هر خرابکاری یک توجیه بامزه و شیطنتآمیز داری! منطق شیرینی که کسی نمیتونه باهاش مخالفت کنه.
00:25 اینو بفرست واسه کسی که خیلی دوستش داری
00:17 غمگینی ناراحتی بعداز اونی که دوسش داری مشابه ها
00:15 تنهایی قشنگه ولی از اون قشنگ تر بودن با کسیه که دوسش داری ❤️
00:37 رهبر با اقتدار ایران 💚🤍❤️💚🤍❤️
00:06 برای رفاقتای پایدار و موندنی ❤️
01:00 هنوز دوسش داری ؟ :
00:52 هرکس تو زندگیش دردهایی کشیده قضاوتو بس کنین خواهش میکنم:)))
00:12 دیالوگ تلخ انیمیشن بچههای بد در مورد خیانت و اعتماد کلیپی تأثیرگذار و غمگین از انیمیشن «بچههای بد» که درد عمیق خیانت از طرف کسی که به او اعتماد کامل داری را به تصویر میکشد.
00:52 بفرست برای کسی که دوست داری امسال باهاش بری کربلا🥺
00:38 وقتی. درکش. نمیکنی.یا. دلت. جای. دیگست. الکی. عنگ. خیانت. بهم. نزن.
00:21 آروم میکنی حال بد منو میدونی تو تکی آروم جون من❤️✨
00:06 قلب منی نفسم میخامت تا وقتی زندم🙃💋M
00:24 به پای کسی که دوسش داشته باشی بمونی لیاقت میخواد
00:14 آدم واسه کسی که دوسش داره بلدم نباشه، یاد میگیره 🤍
00:16 خسته شدن و بریدن از کسی که دوستش داری
00:30 من هم روزگاری فکر میکردم عشق همه چیز را حل میکند . بعدها فهمیدم 👇
00:14 کلیپ غمگین با آهنگ به سلامتی بی کسی کلیپی کوتاه با حال و هوای غمگین و تنهایی در خیابانهای شبانه شهر. وقتی که نه منتظر کسی هستی و نه از کسی انتظاری داری، این بهترین حال است.
00:12 وقتی ازم میپرسن هنوزم دوسش داری ؟:
00:21 وقتی دوسش داری ولی اون باهات بده | کلیپ عاشقانه و غمگین کلیپی غمگین و احساسی از مردی دلشکسته که با آهنگی سوزناک، از عشق یکطرفه و بیوفایی معشوقش میگوید. فضایی مناسب برای کسانی که طعم تلخ عشق را چشیدهاند.
00:20 بدون بالا سر قبری که بیشتر از همه دوسش داری بدتر از شکست عشقیه
00:18 کلیپ ورزشی و انگیزشی: برای محافظت از تو قوی میشوم ورزش در سرمای زمستان با انگیزهای قدرتمند... گاهی قوی شدن نه برای خود، بلکه برای محافظت از کسی است که دوستش داری. یک کلیپ احساسی و انگیزشی.
00:11 فراموش کردن کسی که دوست داری مثل این میمونه که..
00:14 نگو چقد دوسش داری بگو چرا دوسش داری
00:18 اونقدری دوسش داری که این آهنگ رو براش بفرستی؟🤍
00:09 خودم 29 دی ، تو بگو چندم دی ماهی؟؟؟کامنت کن
00:13 وقتی ازش دوری ولی دوسش داری 💔🙂حامیم