00:17 کاشکی ما هم از این آدم ها در کنارمون داشتیم
00:17 کاشکی ما هم از این آدم ها در کنارمون داشتیم
00:12 خدایی حق بود...................
00:15 همه ی دخترا یه همچین: 😂......
00:07 درونگرا؟ برونگرا؟ مشابه ها
00:11 جنگی کی بودی تو ،❤️❤️چا اون وو،❤️❤️
00:27 ولی روز های برفی کیدراما:)
00:20 تفلی دوبوک سون.............🥺☁
00:08 تنها چیزی که تو زندگی بهش به شدت نیاز دارم😌
00:11
00:11
00:14