00:53 لایک و کامنت فراموش نشه.................
00:53 لایک و کامنت فراموش نشه.................
00:11 دردت به قلبم،تا آخرش باهاتم!🫀🤍
00:21 واقعا کنسله؟؟؟ (کوردا ترجمه کنن آخرشو لطفا🙂)
00:16 ما کوتاه اومدیم وگرنه کسی قدش به ما نمیرسید مشابه ها
00:19 عشقم خلافه ...................
00:25 رقص کردی رامین تجنگی خواننده کرمانشاهی.....
00:13 ٭مجبوربشیتلوزیونروخاموشکنی٭
00:17 شو نیه تا بیانی، شو نیه تا بیانی
00:26 تاریکی ناو شاویلم_________:))'
00:12 سلامتی بی کسی (: 🍻🖤
00:48 عاشق چشای خشکلتم؛:)))))))))))))
00:06 میخای کنسل بشی؟؟🦋🧸
00:10 . .
00:10 توجه داشته باشید که نمیخوام بین بقیه قومیت ها فرق بزارم 🤧👑
00:22 ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
02:58 و بازهم امید و دوستانش و یک اجرای عالی:)
00:16 بژی تمام کوردواری♥️ ramin_tajaangii
00:13 جمله سنگینی بود بیست دقیقه سکوت😔👍🏻
00:07 ناموسمه تا ابد...
00:15 ورود نفر سومممم********💔🚶♀️
00:39 یک بار هم بگو دوستت دارم ماه من 🥹🥲
00:29 ولی اهنگ کوردی یه چیز دیگه س.....
00:39 ............................................کوردم
00:14 مهم اینکه من لذت میبرم و شما حرص میخورین:)
00:06 بلع.
01:34 دقیقا مثل این پسر کوچولو همیشه تو فاز خودم هستم 🥲😂
00:27 اهنگ کوردی،جاده،برف چه ترکیبی.
00:14 من و رفیقام همون لحظه........ 😂😂