00:15 تو بی نقصی پس هیچوقت برات حرف دیگران مهم نباشه
00:15 تو بی نقصی پس هیچوقت برات حرف دیگران مهم نباشه
00:09 با تحویل گرفتن بعضی از ادما فقط...
00:14 دلنوشتهای عمیق در باب تنهایی و درک نشدن این ویدیو با تصاویری از خیابانهای برفی و خانهای تنها در شب، به همراه متنی تأثیرگذار، حس عمیق تنهایی و عدم درک شدن در جامعه را به زیبایی به تصویر ...
00:25 ادما رو یه جایی باید بشناسی:)) مشابه ها
00:11 کاری که ادما با ذوقم کردن.. 😔
00:29 بنظر شما لول ادما به چیه ؟!!
00:20 سخت گذشت ولی شناخت ادما ها با ارزش ترین تجربه زندگیم بود 🩵⚽
00:10 و در اخر کاری که ادما با ذوقم کردن...
00:16 باید ببینی تو دلش چی سیو شدی نه تو گوشیش>>>
00:15 شهر از بالا قشنگه ادما از دور:)
00:22 ادما میرن سمتی که لیاقتشو دارن...
00:22 امان از چشم های ادما..........
00:17 ماشین پژو و یک روز برفی زیبا یک ویدیو زیبا از یک ماشین پژو در یک فضای برفی و آرامشبخش، همراه با یک آهنگ دلنشین.
00:07 فکر کنم ریلکس ترین ادما توی جنگ ایرانیان🤣
00:13 در نهایت ادما فقط بلدن گند بزنن به تصوراتی ک ازشون ساختی.. ★
00:27 عشق فقط دلبر اهنی ون ادما امیرن کسی میمونه دلبر اهنیته 😉
00:11 کلیپ غمگین رانندگی در شب | آدما آدما رو پیر میکنن کلیپی غمگین و احساسی از رانندگی در سکوت شب، همراه با یک دلنوشتهی تأثیرگذار که میگوید آدمها ما را پیر میکنند، نه گذر زمان.
00:18 ادما اگه خوب بودن که ما عاشق آهن نمیشدیم 🕊❤️🩹
00:07 کاش همه از این ادما داشته باشن
00:43 چطور 1404گذشت... هعی.....با پیر شدن ادما
00:08 *ادما هیچ وقت شبیه هم زندگی نمیکنن*
00:08 هیچوقت انتظار از تغییر ادما نداشته باش 🥀
00:27 خوشگل ادما فقد از دور...........
00:07 ادما دیگ همو دوس ندارن.... 🥲!
00:08 ادما هر جا حسبدی میکنن میزارنمیرن..
00:08 ولی با گذشت زمان میشه ادما رو شناخت
00:13 ادما مثل سایه میمونن ..........
00:13 دلنوشتهای غمگین در یک شب برفی ویدیویی با حس و حال غمگین و دلنوشتهای تأثیرگذار در یک شب برفی و آرام. گاهی سکوت، گویاتر از هر کلامی است.