00:07 من خودم پشیمون شدم چرا خوشحال بودم😑
00:07 من خودم پشیمون شدم چرا خوشحال بودم😑
01:21 چرا بی تی اس استن میکنم؟ به خاطر این✯
00:14 ایا تجربش کردی تا حالا من خودم تا حالا تجربه نکردم چون اکیپی میریم
00:11 فرشته، شیطان، نور، تاریکی،.... مشابه ها
00:11 اگه پسر بودم خودم میگرفتمت :))) *niayesh*
00:44 شما چی با سربازی رفتن پسرا موافقید؟!
00:21 ارمین زارعی~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
00:06 من خودم دقیقااااا همینه...............
00:33 < حالِ بُحران زدهام معجزه میخواهد و بس! >
00:10 یک کلیپ حقیقت زندگیمون💔💔💔😔
00:12 -دست خودم نیست، به کارهای خلاف علاقه دارم. 🎀🔪
00:14 ولی همش تقصیر خودم بود .....:))))
00:13 حالت چهرت ، بر اساس تایپ شخصیتیت😁
00:14 ولی وایب این کلیپ خداست>>✨🌍❤🤍🕷
01:00 باز هم کلیپ های طنز برادر کوچک(میکی کلافه)😂😂
00:52 من خودم شخصا تیر ماهیم😂😂
00:13 خدا وکیلی همینه من خودم دخترم ازدواج کنم همین انتظارو دارم🤣😂
00:07 او خودم بازیشون خوبه .شماچی؟؟؟
00:09 من خودم آذرم....شما کدوم ماهین؟؟؟
00:18 چرا من باید خودم رو از دست بدم
00:46 ایران کنونی 🤦♂️ ایران دوره هخامنشیان 🗿💀
00:07 کلیپ:)
00:30 دوست داشتی تو کدوم دوره بودی ؟
00:15 حقققققق ترین کلیپ امروز🤣این خود منه
00:16 💜✨بی تی اس# تهیونگ# جونگ کوک 💜✨
00:08 حقترینچیزیکهدیدم😂😂😂😂🤟🏻🤣
00:33 آز خودم معذرت میخواهم که گذاشتم ناراحت بشم 😔
00:13 سه با انگشتتو نگهادار روصفحه ببین چی میاد🐾🌑🖤