00:30 از زخم آنچه میماند درد است...
00:30 از زخم آنچه میماند درد است...
00:10 کلا دو دسته فندوم وجود داره ، که ما دسته دوم هستیم ! 👌🏻😔
00:28 این ادیت تو اوج قشنگی کلی درد داشت:))
00:23 به درد هم نمیخوریم :) مشابه ها
00:07 درد را از هر طرف بخوانی درد است
00:17 وقتی میپرسن چرا درد ودل نمیکنی
00:21 موسیقی تنها مکمل درد های ماست(:
00:32 حال این روزا...................
00:34 آرزو دارم بفهمی درد را (: تلخی برخورد های سرد را !
00:36 آهنگی که درد، دخترا رو توصیف کنه💔»»
00:08 وقتی کسیو نداری باهاس درد دل کنی🙃🥹
01:00 دیگه ب درد نمیخوره این دنیا 🥀🥀
00:30 ولی جوریکه پیشرو از درد میگه...:)
00:18 اما..... .
00:08 ولی این زیادی درد داشت:)))))))
00:09 شاید روزی به درد های امروز خندیدیم🙃
00:09 دردناکه...! ولی مثل درد سابق نیست...!
00:12 -اگقرارباشهانقدردبکشمدوستمنداشتهباشید؛
00:10 ببینید خوبه براتون ، به درد میخوره...🙂🧡
00:07 +حسین جان؟ +برای آدم های مچاله شده از درد هم جا داری؟
00:20 اونیکهگریهمیکنهیهدردداره...
00:08 فریادی که صدا نداره درد داره!؛)
00:05 زندگی درد قشنگی ست که جریان دارد...
00:26 مِرِه جادوهاکِردی جادوگر.....(ازبهتریناست)
00:27 مرگ بدون درد 💔🙂
00:11 درد دارم امـا کسـی نـفهمـید🖤🖤
00:12 الع پسل کوشولوم با ط:). 💖🦦
00:04 یکی از بد ترین درد هاست.. .