00:25 به[زیبایی]تو؛کسی رو ندیدم
00:25 به[زیبایی]تو؛کسی رو ندیدم
00:13 غمگین ترین آدم جهانم دردش تو سینه خودشه کسی از حال کسی خبر نداره:)
00:13 حِس تَنفُر و خَشم پشت دیالوگ صَبر.️
00:29 19 سال از این آهنگ گذشت💔😞 امکان نداره کسی این اهنگ نشنیده باشع مشابه ها
00:14 بدترین حس اینه بفهمی دیگه کسی جز خودت هواتو نداره🙂✅️
00:22 مگه دوسم نداشتی چرا رفتی .......
00:25 نمک در نمکدان شوری نداره نقی با کسی شوخی نداره:☠️😂
00:08 اما کسی نبود که واقعی دوستم داشته باشد..
00:20 دلتنگی بد دردیه مخصوصا اگه دلتنگ کسی باشی که ارزشش رو نداره :)
00:12 بجز غم کسی حق نداره بگه توهرشرایطی پشتتم😊🥀
00:16 توی دنیا ،هرکسی یه شکلی نونُ در میاره، زندگی میچرخه غصه ای نداره؛)
00:15 اینو برای کسی میزارم که دوسم نداره ولی من...
00:07 مثل خورشید باش به درخشنت ادامه بده عیبی نداره کسی بسوزه
00:16 یکی دارم که هیچ کسی نداره نه به کسی:)
00:20 کسی که پدر نداره ........!:)ای بابا 🙂💔
00:09 کسی که فکر میکنی لیاقتتو نداره چرا صدتو میزاری براش
00:28 بدونید هرکسی لیاقت خوبی شمارو نداره :)
00:19 دیوانگی ما به کسی ربط نداره...❤😘
00:08 گریه کردن قدرتی میخواد که هر کسی نداره!(:
00:09
00:13 ب جز گوشیم کسی حق نداره بگه من تو هر شراسطی پیشت بودم
00:13 دیونه بازی ما به کسی ربط نداره نداره!!!!
00:15 نمیتونی کسی و مجبور کنی که دوستت داشته باشه
00:11 🚶🏻♀️ 💤
00:14 اونی که دوستمون داره رو ول میکنیم و میچسبیم به کسی که دوسمون نداره
00:13 وقتی دل کسی رو شکوندی معذرت خواهی کردن فایده ای نداره
00:21 هر کسی توان درک این ویدیو رو نداره ):
00:14 اهمیت تنهایی و دوری از انرژی منفی در زندگی این ویدیو با به تصویر کشیدن یک تلفن قدیمی نوکیا در دست، در کنار فرمان خودرو، پیامی عمیق درباره ارزشهای واقعی و تظاهر به برتری ظاهری را منتقل میکن...