00:11 ادیت بی تی اس... خودم ساختمش:)
00:11 ادیت بی تی اس... خودم ساختمش:)
00:21 فقط کامنتا مردم.............😂😂
00:17 ...........❤️My loves❤️...........
00:08 واقعا حس بدیه................درخواستی مشابه ها
00:08 تو کامنتا بگید ...................
00:10 تو کامنتا به اندازه غمتون استیکر خنده بزارید🤣🤣
00:39 دلمبراتتنگهولیحیفکهنمیشه...
00:10 مکنه های بوی بندهای کیپاپ..😔🤝🏻
00:10 ✦خلیجفارسهمخواهدماند✦
00:12 کدومش؟...تو کامنتا بگید حتمااااا
00:06 خودتی و شانست😁😁بفرس برا دوستات😜🫣
00:37 این مرده عالیه🤣🤣کسی اسمشو میدونه توی کامنتا بگه😂
00:09 چه نوع رفیقی هستید؟؟..... گپشن👇🏻
00:16 بگید ت کامنتا ببینممم کدوم و انتخاب میکنیید؟
00:07 فکر می کنی با کدوم رفیقت تا این سن دوست می مونی؟!
00:13 مدرسه رویاهاتو بساز و توی کامنتا بگوو
00:16 میزان حق بودنشون تو کامنتا بگید :(
00:24 بزرگ ترین ترست چیه:؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
00:13 Ideas for your use🌻⭐
00:19 کدومو تو بچگی بیشتر نگاه میکردی تو کامنتا بگو
00:26 صدااااااااااااااش://///////////
00:10 توضیحات لازم: کپشن رو بخون گلم 😊👇🏻
00:16 چند وقت آرمی هستین ؟😃😂❤️تو کامنتا بگین
00:16 تئوریییییی ترسناک... کپشن چک❌️❌️
00:25 تو کامنتا بگین چیشد 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄
00:12 تویمدرسهشمامیزارنچتریبندازید؟توکامنتابگید!
00:09 دویتان چقدر رازدار تشریف دارین ؟
00:07 چند نفر مثل من والبالیست هستند تو کامنتا اعلام حضور کنند