00:19 آسمونم دیگه بد وضع ابراش...
00:19 آسمونم دیگه بد وضع ابراش...
00:05 اینارو نزارید پای سادگی ، بزارید پای انسانیت ...
00:15 اگه توهم این اهنگ یادته یه کامنت بزار :)
00:18 تو هر خانواده یدونه از اینا هست مشابه ها
00:15 حس میکنم تنهام با اینکه هستی...!🖤🚶🏻♀️💔
00:27 🤍🌛:)
00:26 کدومدوبلهبهتربود؟کامنتکن:)
00:34 یک روز عادی در مدرسه ی کره ای!🥲💓
00:24 ویدیو غمگین نظرتونو کامنت کنین مرسی🥹✨
00:11 دلم برات تنگ شده....🖤🚶♀️
00:26 لایک کامنت فالو یادتون نره ✨🤍
01:00 اسمر فود هالوین لطفا کامنت بزارید_اسمرفود
00:31 آهنگ جدید حامیم ❤️🩹✨️✌️🤌🤌✨️
00:08 من:
00:35 بیشتر از همیشه نیازت دارم :(((((((
00:15 ترکیب اوات بوکانی و سلطان طلای😍
00:22 اگه رسیدی به جایی دیدی احتیاج داری>>>
00:18 ★دازای★ 🍷⃝ ⏜͜︵ ᳝ *𝓓𝙖𝙯𝙖𝙞 【انیمه】
00:43 استایل پاییزیی خدمت دخترای خوشگل🥺💋
00:08 کامنت کنید دوستان:)))))))))))))))))))))))))
00:05 رفیق شناسی به بهترین روش کامنت یادتنره
00:41 اینبار شما بخونین ♥😌ـــــــــــــــــ
00:10 تو کامنتا به اندازه غمتون استیکر خنده بزارید🤣🤣
00:31 جملات سکته آور خانواده ها وقتی یک دفعه میگن
00:28 نظرتون رو برام کامنت کنید:)🩸🩹
00:11 چرا؟،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
00:59 اینبار موضوع رو خودت داخل کامنت ها بنویس ........🥲
00:22 All night آهنگ :) من دوسش دارم شما چی