00:47 وای خدااا کاش دوباره اوکی شن باهم
00:47 وای خدااا کاش دوباره اوکی شن باهم
00:37 ولی جین خیلی خاصه 😅...........
00:13 بیا... حالا نوبت شده اتیشم:))♡♡♡
00:15 ای کاش لااقل جلو کسی که میشناسنتون دروغ نگید ! 😮💨😏 مشابه ها
00:22 کاش نبودم((((:
00:15 داستان اشنایی شون واقعا برام عجیب بود ......»»
00:31 کاش همیشه ساسی اینجور میخوند 🥺🕊️
00:15 ای کاش بودی.................. ...
00:33 خوب به حرفاشون فکر کنید. زندگی اوناهم گل و بلبل نیست. 😔💔
00:33 کاش مثل آنشرلی بودیم💔........
00:17 وایییییی ته با جیمین اصلا مشخصه تو بهشت رفتن 🥺🥺💜💜😂
00:11 کاش دنیا نمیومدم:))
00:20 کاش الان بغلم بودی:))💔
00:21 کاش میشد ولی چه کنم که..... 😔
00:18 کاش بهش میگفتم🚶🏻♀️😅🖤
00:13 .کاش از همون اول وابستت نبودم.
00:18 ای کاش همه مثل این فرشته کوچولو بودن)
00:12 کاش هیچتویی وارد زندگیم نمیشد...
00:12 کاش نمیکرـבے🚶♀💤
00:19 کاش درونم رو حس میکردییی و وجودت رو حس میکردم
00:33 ناراحتم از اضافه بودن کاش هرگز نبودم
00:07 وای کاش عاشقت نبودم . . !
00:11 کاش دلتنگش نبودم🙂🥀
00:26 باب اسفنجی کاش فقط بودی:))💔🩹
00:12 💔🙂کاش تموم میشد .
00:17 شاید نبودم اونی که میخای
00:24 کاش یکم درک داشتید................
00:13 کاش از همون اول این همه خاطره نمیساخت