01:05 بعد من اگه همچین خونه ای داشتم هر روز باهاش دعوام میشد😐😂
01:05 بعد من اگه همچین خونه ای داشتم هر روز باهاش دعوام میشد😐😂
00:47 وای خدااا کاش دوباره اوکی شن باهم
00:19 ولی من که دیگه رفیقامم برام نموندن😅💔
00:17 چی میشد من جای دختره میبودم؟😭 مشابه ها
00:33 خوب به حرفاشون فکر کنید. زندگی اوناهم گل و بلبل نیست. 😔💔
00:15 ای کاش لااقل جلو کسی که میشناسنتون دروغ نگید ! 😮💨😏
00:33 کاش مثل آنشرلی بودیم💔........
00:13 کاشمیفهمیدمکهخوبنگاتمیکردم:)
00:26 کاش زود میومیدی الان خیلی دیره 💔😔
00:11 کاش دنیا نمیومدم:))
00:12 کاش هیچتویی وارد زندگیم نمیشد...
00:08 زیبایی اگه آدم بود تو میشد (::
00:12 کاش نمیکرـבے🚶♀💤
00:08 همیشه حسودیم میشد که اینا یه میمون دارن: 😂
00:19 کاش درونم رو حس میکردییی و وجودت رو حس میکردم
00:26 باب اسفنجی کاش فقط بودی:))💔🩹
00:24 کاش یکم درک داشتید................
00:15 ای کاش بودی.................. ...
00:21 مگه خودت چی دیده بودی تو زندگیت، چی داشتی که خواستی به منم نشونش بدی؟
00:12 کاش گریه های ما هم اینجوری باشن🥹🎀
00:15 داستان اشنایی شون واقعا برام عجیب بود ......»»
00:11 لعنت بت کاش بتونم از قلیم درت بیارم بکنم بیرون.
01:01 ای کاش با دقت بیشتری کارتون هارو نگاه میکردیم :)
00:24 کاشهیچوقتهمونمیشناختیم!...
00:12 ای کاش:)
00:25 ای کاش عشق وابستگی نداشت :🥹💔
00:12 کاش سریع تر بزرگ شم
00:17 کاش من بجای اون دختره بودممممم🥺🥺🥺🥺