00:18 کاش میشد آدمارو نشناسم ، چون وقتی میشناسم دیگه ازشون خوشم نمیاد 🎀
00:18 کاش میشد آدمارو نشناسم ، چون وقتی میشناسم دیگه ازشون خوشم نمیاد 🎀
00:35 چهارتا نشونه بهت میگه که عاشق شدی>>
00:11 حتما باید بمیرم ک بفمی؟؟؟؟؟❌💔💊
00:14 کاش انقد قلبمون نشکسته بود که مجبور شیم حتی احساسمونم نشون ندیم:) مشابه ها
00:08 ای کاش هیچ وقت ندیده بودمت:)
00:14 کاشآدمااینجورینباشنهیچوقت...!🙃
00:21 کاش میشد ولی چه کنم که..... 😔
00:08 اگه می شد برگردم به عقب سلام که هیچی ادم حسایت نمیکردم 🚶♀️
00:13 کاشمیفهمیدمکهخوبنگاتمیکردم:)
00:22 کاش ی جایی مثل همین داشتیم برای غمامون
00:19 کاش روزی برسه جلوت خودمو بکشم:)
00:33 کاش مثل آنشرلی بودیم💔........
00:22 ولی من دلــــم می خواست اول شمارو ببینم و بد بمیرم💔
00:56 مواظب باشید که به کیا اعتمادمیکنین
00:18 کاش آدما به کسایی که دوسشون دارن برسن
00:16 فقط میخوام با صدات بمیرم...:))
00:20 .🗿. .
00:15 کاش همچین دختری داشته باشیم🤗♥️
00:26 باب اسفنجی کاش فقط بودی:))💔🩹
00:15 ای کاش لااقل جلو کسی که میشناسنتون دروغ نگید ! 😮💨😏
00:07 کاش میشد ...................
00:05 ای کاش یکبار برای همیشه همین کارو کنن!
00:12 زمانی که بمیرم، اینطوری برمیگردم کنارت.
00:21 من عاشق اینم که تو جوونی بمیرم.
00:22 کاش میدیدی کاش میشنیدی کاش حواست بهم بود.....
00:15 کاش دوباره به اون زمان برگردیم...
00:43 وای چه قشنگ کاش هنه یه همچین پارتنر جنتلمنی داشتیم
00:19 کاش میشد برگردیم قدیما...👩🦯