00:35 فقط من بودم که گریه کردم؟؟🥺💔
00:35 فقط من بودم که گریه کردم؟؟🥺💔
00:18 برای داشتن تو نذر کردم🫠.
00:16 همیشه درک کردم ، هیچوقت درک نشدم 🙂😪
00:14 به «نبودنش»، «نداشتنش» را هم اضافه کردم دیگر چیزی از من باقی نماند!:) مشابه ها
00:14 امسال خیلی بیشتر درکشون کردم
00:11 ولی من تصورش کردم.............
00:11 با تمام وجودم درکش کردم.....🙂
00:11 بد ترین کاری که یک نفر با دلت کرد چی بود؟
00:18 بدترین کاری که تو زندگیت کردی؟:)
00:19 تورو از بین صد ها گوه جدا کردم
00:15 من همیشه غمیگن بودنم را قایم کردم، ولی دیگه نمیتونم ،دارم نابود میشم👋
01:29 خیلی زیبا زد من که حال کردم بچه ها😍😍
00:25 بیا کاری کن ❤❤❤❤❤❤❤❤❤🙃❤❤❤❤❤❤❤
00:28 طراحی ناخن دارک .... 🔪🩸
00:14 تمومت کردم:)
00:39 با تو عاشقی رو تجربه کردم❤️🔥
00:12 من خودم خودم رو نابود کردم مقصر منم.......
00:05 فکر کردم فقط منم 😂💔
00:16 انتقام سخت از استاد......😹🩸
00:15 منم عشققق کردم هانیه گریه کرد...
00:10 بچه ها فهمیدید چی شد؟🤣😁کپشن مهمه👇🏻
00:07 بخدا خیلی سعی کردم ولیی اشکام نزاشتن💔💔
00:15 مگه چیکار کردم☹💔
00:23 انتظار کشیدن خیلی کاری سختیه:)))))))
00:10 کاری ک دوس دارم باهاش بکنم🤌🏻:)
00:54 امیدوارم تاوان کاری که با قلبم کردیو پس بدی!🙂🖤
00:14 گُممکردیگُمتکردم؛🌚💤🌃
00:15 ولی واقعا کاری که مدرسه داره باهامون میکنه زندگی نکرده!...