00:34 اسم سریال . خاستگاری کاری ....
00:34 اسم سریال . خاستگاری کاری ....
00:31 از این اکیپ هیچیش نموند:)💔درد و تو صداش حس کردم
00:26 برو... من که میدونم میخوای بری:)
00:18 مَناَزپَسِشبَرمیآموَلیاَوَلبآیَدگِریِهکُنَم🕊🖤. مشابه ها
00:18 امان از دست فن نماها✨️😐د آخه چرا ی کاری میکنین که..
00:33 بیا کاری کن ای همنشینم علی احمدیانی🖤🤟🏿
00:08 کاری ک دوس دارم با موهاش بکنم🙃🤌🏻
00:15 دلم تنگه برای کسی که خودم بلاکش کردم
00:10 اقای قاضی چرا نمی تونیم هرکاری دلمون خواست انجام بدیم ؟چون دختری
00:13 فقط نگاهش کردم،🤍
00:22 کاشکی همیشه اون کلاس هفتم میموندم:)
00:30 بی منم اگه رفتی بدون تلاشنو کردم واست ......
00:12 . واگذار کردم به خدا چوب صدا ندارد ولی دردش گیجت میکن
00:05 🫀
00:16 واسه تو گریه کردم ــــــــــــــ
00:24 احساس میکنم خیلیییییی حق گفت چون خیلی مواقع احساسش کردم
00:07 من تجربه کردم....افتضاحه🥴💔🫤
00:16 جوری که التماسش می کردم که نره💔💔
00:14 فقط برای خودت کار کن هر کاری که درسته انجام بده
00:08 اگه می شد برگردم به عقب سلام که هیچی ادم حسایت نمیکردم 🚶♀️
00:08 تــو کلی بغـل بهم بده کاری
00:13 کاری که دوست دارم باهات بکنم بفرست براش 😂
00:40 کدومش بهتر میخونه؟؟جواب رو با عدد بگید❤️🙏🙃
00:17 تلاش کردم تا تورو از دست ندم ولی خودم نابود شدم🖤😓
00:06 یه دوست دارم سرچ کردم... 💔👩🏼🦯
00:10 اگه کسی چیزی به خانوادت بگه چیکار میکنی؟!کاری که باهاش میکنم😎💪🏻
00:18 ولی خیلی سرش گریه کردم🤌🏻🥲💔
00:20 خیلی تلاش کردم نری ولی موندنی میمونه و رفتنی میره 🖤❤️🩹