00:33 حق تر از این نداشتیم و نداریم و نخواهیم داشت
00:33 حق تر از این نداشتیم و نداریم و نخواهیم داشت
00:24 آخرشم زخم کاری رو خودت ب خودت زدی مالک :)
00:28 - ننه تو هم یه کاری بکن-
00:51 میترسم ، کاری کن که آرام بگیرم ، محبتی کن تا از درد عشق نمیرم مشابه ها
00:08 هر کسی بر اساس کاری که کرده برداشت میکنه😎😎
00:09 اوکی کاری به این کارا ندارم ولی خب از حق نمیشه گذشت
00:18 دستمو ول نکن ک زمین میخورم........
00:08 تاحالا شده با کسی چنین کاری بکنی؟
00:16 ما ز آن پاک دلانیم که ز کس کینه نداریم 🥀
00:18 ما که این حرفارو نداریم 🛹🩸..
00:17 بزرگ ترین بوی بند های کیپاپ سال 2024 و 2025 ! ❤️💯
00:05 حواست باشه کاری نکنی که بدی هاتو بگم نابود شی 😂😂
00:08 « کاری که اون با قلبم کرد... »
00:07 قدر کسیو ک هر کاری میکنه دلت نشکنه رو بدون:))
00:25 🔻🎥با گروه خونی «O» ازدواج کنید ، از اینا بخشندهتر و مهربونتر نداریم!
00:15 برا تعطیلی هر کاری میکنیمممم😂😂😂😂
00:11 کاری کع نبود ط بام کرد دلبر))))))):
00:17 کاری کردی........... 🖤💔😔...
00:22 ما کسیو نداریم که بخایم از تنهایی در بیایم 💔😊
00:15 کاری که هر لحظه باهامون میکنن🥺🖤
00:06 هر کاری یه تاوانی داره! کیا تاوان دادن؟
00:25 ″غریبهبمونید؛حوصلهداستاننداریم...!🤙🏻
00:15 کاری که دوس دارم باش بکنم
00:09 بدترین درد اینه ک دلتنگ باشی ولی نتونی کاری کنی ....🖤
00:10 نه این که ندونم چمه میدونم ولی کاری ازم بر نمیاد 💔🙃
00:05 موشکانایران،، شرمنده ایم🖑😂
00:17 یه پسر سرد و ارام بود ولی کاری که عشق باهاش کرد
00:13 شماها تظاهر میکنید که شاد هستید اما فردی غمگین هستید !