00:14 `آماבه` نیست........ قلبم واسه`تنها` شـבن.... :)
00:14 `آماבه` نیست........ قلبم واسه`تنها` شـבن.... :)
00:14 کاری که کسایی که دوسشون داشتم باهام کردن!!!
01:00 قلبم درد میکنه..................🖤
00:08 چیشدههه؟! چرا خوب نیستییی؟! کاری از دستم بر میاد؟!) مشابه ها
00:17 ما آرمی های ایرانی نمیتونیم اون حسی که اون فنها دارن و تجربه کنیم 😓
00:19 توی قلبم ت لایق سلطنتی........
00:20 دردت و مین قلبم،بی تو مه پر دردم❤️🔥🌕
00:24 اخخخخ خودمم قلبم درد گرفت: 💔😢
00:13 من برا تو میزنه قلبم چرا بامن بدی
00:14 یه سنگینی باور نکردنی تو قلبم هست🥲💔:)
00:15 ولی قلبم پیشت تا ابد میمونه ....
00:14 هیچوقت کسیو مجبور به کاری نکن ! خب؟
00:15 ولی سر تو قلبم شرمنده مغزم شد...!🙂🖤
00:18 ولی...قلبم شکست...!!!>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
00:11 جون جوادت یه کاری کن ............
00:07 قلبم هیچوقت حس نمیکنه.:)
00:10 مواظب عزیزاتون باشین وقتی برن دیگه نمیشه کاری کرد
00:17 دلم براش تنگ شده ولی کاری از دستم بر نمیاد🙂💔
00:17 مثلبردبودباختنقلبمبهتو.!🙂✨
00:36 تورو میدیدم غرغ چشات میشدم چند روز ندیدمت قلبم فقط درده
00:18 کاش بهش میگفتم🚶🏻♀️😅🖤
00:14 اولین کاری ک میکردی بعد این همه خواب چی بود؟
00:19 -میبینمت میره بالا ضربان قلبم💤:)ᴀ
00:20 موی تورا کل دنیا ندهم قلبم H🫀🫀🫀🫀
00:10 ولی اون باعث میشه قلبم لبخند بزنه:)))))
00:18 زندگی کردم تورو با همه قلبم🙂❤️..........))
00:09 کاری که با دخترخاله/پسرخاله کوچیکترم انجام میدادم
00:41 وقتی دلت درد میگیره ناراحتی میخوای بری ی جای خیلی دور