00:08 مثل برد بود باختنِ قلبم به تو،
00:08 مثل برد بود باختنِ قلبم به تو،
00:31 از اینا یه دونه همراه با اضافه کاری🙈❤
00:21 بی احساس نشدم فقط دیگه، کمتر از قلبم استفاده میکنم. . .
00:10 اگه یکی بخواد وارد قلبم بشه 😁 مشابه ها
00:16 منِ لجباز . 🤣🤣
00:11 عمرم رو عمرت مورفین قلبم.. ♥😉
00:21 ولی تنها کاری که نمیکنن درس خوندنِ
00:16 من و اون کاری همه میگن نکن خطرناکه 😂🤦
00:07 کاری ک الکل با چشام کردvsکاری ک ت با چشام کردیی:(
01:05 بعد من اگه همچین خونه ای داشتم هر روز باهاش دعوام میشد😐😂
00:11 فکرشو میکردی با گیره کاغذی بشه همچین کاری کرد📎✂️
00:14 تو میدونستی که از چه کاری متنفرم و اونو عالی انجام دادی .
00:11 آیا برای کاری که نکردیم دعوامون میکنن🤣
00:22 کاری که مدرسه با ما کرد......)))):
00:31 کاری با موزیکای کردی کردیم که؟ 😅🩷
00:09 ولی من هنوز صبح با این صحنه مواجه میشم و قلبم تیکه تیکه میشه :))
00:09 کاری نکنید که دخترا اینجوری گریه کنن
00:15 میسازم خودمو حتما اعتماد میکنم به قلبم
00:15 سلطان قلبم فدای تو بشم (♡مادرم♡)
00:14 از اینا دوست دارین بزارم براتون؟
00:30 پادشاه قلبم با یه نگاه جون بخواه ❤️
00:19 توی قلبم طُ لایق سلطنتی.........
00:34 بجز تو نمیدم کسیو تو قلبم راه-!
00:34 بجز تو نمیدم هیچکیو تو قلبم راه🥲
00:08 درسته من کاری از دستم بر نمیاد:)
01:15 یکی هست تو قلبم 🥲💔🥺🫠✨🙃
00:17 مننمیگمقلبمشکست...
00:10 چجوری عصبانیتت رو ............