00:16 میشه شکارچی من باشییی ؟ ....🤍🦊
00:16 میشه شکارچی من باشییی ؟ ....🤍🦊
01:00 آتوسا مدگل
00:19 واسهدیدناینانیمیشنهازیادیبچهبودیم!😱💜
00:08 من وط:)🦋🩵 مشابه ها
00:56 زندگی زیباست پس زندگی کن 😳😩😞😓😢🥺🥹
00:51 پارت یک بتمنی ، پارت دومش رو قراره بزام
00:13 کاشش. .
00:15 انیمیشن هایی که هیچوقت تکراری نمیشن💘
00:17 بِدُونٖ عُنوآنٖ 🙇🏿💤
00:13 عشق موتور سوار میمونم پات نفس
00:19 :(:
00:06 حتی شرکم یه خری داشت:)
00:41 ولی این کارتونههه))
00:15 شب شده...
00:24 باب اسفنجی و پاتریک 🥹🥹🥹....
00:18 کاشکی همه رابطه ها واقعی باشه نه اینکه بعد یه مدت ازش جدا بشی
00:09 وقتی حرف تراپیستت هم روت اثر نداره
00:26 کدومدوبلهبهتربود؟کامنتکن:)
00:12 You won`t forget me????........
00:19 چقدر زود بزرگ شدیم :)
00:18 یه ذره محکم زدم..🫠😅 .
00:16 ...خاطره ی شادی ندارم باب😮💨😪
00:14 لعنتیی... بچگیم با این صدا گذشته🥲🤌🏻
00:10 مود من اخر هفته>>>
00:13 موزیک ویدیو انیمه ای از اوتاکو لند:)
00:22 بچه ها کی کارخانه شکلات سازی ۲ رو دیده؟
00:13 کاش وقتی بچه بودیم کارتون ها رو بادقت تماشا میکردیم..
00:17 خب یه دو هفته دیگه جهنمم و به چشم میبینیم.