00:31 مریم مومن واقعا در سختی خیلی قشنگ میگه
00:31 مریم مومن واقعا در سختی خیلی قشنگ میگه
00:20 اونی که دوستت داره قشنگ تر از همه صدات میکنه
00:09 هی چی بگم میگذره حتابانبودنت بودی قشنگ بود
00:27 خوشگل من ،قشنگ من ،جذاببببببببببب من💜💜 مشابه ها
00:20 بنی ادم اعضای یکدیگرند....ولی شوتی سواران ی چیز دیگرند
00:12 اصن مگه داریم قشنگ تر از چشمات ؟
00:17 •°•°☆.☆چقدر قشنگ میخونه :) ☆.☆•°•°
01:00 کدومشون قشنگ تر میخونه؟........
00:12 با من رفیقم نجنگ بزار قبل اینکه بمیری چار تا چیز خوب یاد بگیری
00:09 چیز هایی که باید به کتفت بگیری :)
00:16 اوکی ولی صدای پیانو یه چیز دیگس🌚✨️
00:14 و چقدر زندگی من رو قشنگ توصیف کرد....🖤🌚🦋!
00:07 ایناروو.........................
00:14 میشه حداقل تظاهر کنی خیلی چیز زیادی نیس
00:07 قشنگ بود.......................(
00:27 بخدا قشنگ تر ازمن میرقصه🤦🏻♀️😂
00:11 قشنگ ترین و دل نشین ترین خنده دنیا
00:12 چشم قشنگ من..D.:)................
00:08 عررررر چقد قشنگ بوددددددد ارمیا تقدیم ب شومااا:))♡
00:11 وقتی میخوایی قشنگ بشه ولی نمیشه دقیقا من اینجوریم
00:25 فکت:وقتی یه دختر یه چیز میگه برعکسشو انجام بدید!😂💔😐
00:25 آھنگای دویکند یہ چیز دیگہ ان:)🤌🏻>>>>>>
00:16 چقدر قشنگ و زیبا گفت ! مگه نه ?
00:10 واقعا همه چیز خیلی خسته کننده شده^_^
00:15 طُ قشنگ ترین اتفاق زندگیمی❤️
00:12 قشنگ بود 😊 .
00:13 نقی معمولی با همه سادگیش یه حرف رو قشنگ زد
00:38 ولی آرتا یه چیز دیگه است! //////