00:12 :(🖤
00:12 :(🖤
00:15 میشه فقط خودم نگات کنم.... ❤.!
00:10 🖤✨
00:09 امتحانش کردم اسم طرف هم محمد بود💔😂 مشابه ها
00:10 ببخشید مامان ، اما بی تی اس بخصوص کوکمین خاصن ! 👌🏻😂
00:14 من اگه قطع ارتباط کنم و برم دیگه هیچ وقت بر نمیگردم...!
00:18 نم دونم باید شروع کنم از کجا . .؟
00:22 غمیگن، دپ، دلتنگی، مرگ، زندگی، تنفر