01:22 حامیم چقدر قشنگ گیتار میزنه :)
01:22 حامیم چقدر قشنگ گیتار میزنه :)
00:19 همگی با هم می خونیم اخه تو چقدر قشنگی😇🫶🏻🥹😁
00:11 وقتی میگن چقدر پرسپولیسو دوست داری؟
00:05 چقدر زود پیر شدیم ما دهه هشتادیا... مشابه ها
00:09 این چقدر حقه__________________😭🖤
00:07 نگاه کن چقدر دوست دارم 😌
00:17 چقدر اذیت شدم واسهــــ....🙂🖤
00:11 _ چقدر لجبازی؟😐😂(
00:13 چقدر لوسی کی اینقدر لوست کرده؟!
00:14 وایییی چقدر قشنگ میخنده🥲😇
00:08 ماکبا..........
00:14 بقیه: تو چقدر آدم خوب و آرومی هستی:
00:08 تو بهترینی به خدا هر چقدر بگم بازم کمه💔
00:11 چقدر این خوبه منم گیتار (。◕‿◕。)
00:11 چقدر خوب حالمو توصیف کردی... :) 🙂💔
00:05
00:14 ولی مگه ما چقدر مُبهم بودیم که کسی درکمون نکرد!؟:)
00:20 این بشر چقدر مهربونه اخهههه💖🥺
00:17 چقدر کیوتی آخهههه.آرمی ها نظر بدین❤️😂
00:26 من چقدر قلب بزرگی دارم 🤭🫦
00:08 چقدر نازن🥺❤ولی چقدر بد زدش😂دلم سوخت خوابیده بود یهو زهره ترکش مرد🤣
00:18 اون نمیدونست، چقدر برام فرق داشت:)
00:55 چقدر این کلیپ قشنگه:))
00:14 وای خوودا چقدر کیوته لباشو نگا
00:16 واییی ممچو 💖چقدر نازهههه و گوگولیهههه🥺💛✨`):
00:13 هی چقدر دلم سرده 🖤 🥀
00:09 چقدر بده واقعا برادرت توی فیلمت بیاد
00:07 ولی با نگاهاش داد میزد چقدر دوستم داره:)))★