00:24 مگه دوسم نداشتی رفتی و تنهام گذاشتی...
00:24 مگه دوسم نداشتی رفتی و تنهام گذاشتی...
00:10 cb✨ ❤️🩹
00:27 -خودتونم میدونین کوک چقدر رقابتیه:')))
00:13 دارم خودمو پیدا میکنمو میبینم بعضیا چقدر بی ارزش بودن مشابه ها
01:00 چقدر قشنگ پیانو میزنه ایننننننن
00:39 حامیم چقدر جذابههه اخه،واییییی
01:06 چقدر این کلیپ خوب بود
01:54 وای چقدر مرده گیجه نمیدونه زنه خودشه
00:05 جرررر ...وای این چقدر حقه
00:14 وا طرفدار های بی تی اس دستا بالا 🙋🏻♀️
00:57 اگه طرفدار بیلی ایلیش هستی فالوم کن ✨
00:13 بیبی خونه بی تو...............
00:08 برنج شمردن چقدر لذت بخشه🙏🏻
00:12 چقدر قشنگ نجاتش داد😂👍کمک نمیکردی بهتر بود
00:06 وقتی ازم میپرسن چایی چقدر دوست داری:
00:13 این چقدر منه.
00:13 و چقدر علی یاسینی حسش یکیه باهامون❤️🩹🤝🏻
01:34 مامانشونن میخواد صداشون رو بشنوه
00:29 چقدر حق بود این ویدئو😔😭:
00:25 وای خدااااا چقدر کیوته تو کامنتا بگید کیوت هست یانه؟
00:15
00:14 مظلوم ترین آدم دنیا اونی که...🥀
00:39 چقدر واقعی بود 🤣🤣................
00:37 وایییییی چقدر بزرگ شدن، الانم که سربازین دیگه
00:02 عاشقانه غمگین گیم برای مناسبت و عاشقانه . بی تی اس و آرنی
00:26 چقدر اینا نازن😍فقد اون مو فرفریه
00:10 لعنتی چقدر جذابه ....................
00:11 چقدر دلم میخواد...