00:20 عنوانی ندارم................
00:20 عنوانی ندارم................
00:14 چقدر دوستش داری.................
00:21 آهنگشو دوس :))))))) قشنگه 🥲💙
00:30 خیلی قشنگه... مشابه ها
00:31 چقد قشنگه.......................
00:24 ولی این آهنگ زیبای ترکی خیلی قشنگه
00:24 صداش خیلی قشنگه :))🤌🏻🍂
00:14 فقط خودت میدونی چقدر داغونی... 🫤😞
00:13 وایییی من چقدر این رقصشون رو دوست دارم 🤭
00:12 اگرباهمبودیمچقدرزیبابود.
00:21 چقدر این بچه کیوته الهییییییی دلم براش رف
00:10 قلب منی❤هنوز همو غم منی❣اما..
00:31 گیر کردم تو شبی که...🌃🌾
00:25 خدایی چقدر شبیه نه؟چندبار دیدین؟
00:23 این حرف جیمین و هرگز یادتون نره !
00:21 بسه هر چقدر نگاه کردی ب دست بقیه!
00:17 پسره نوازنده چقدر ترسید! :) و چقدر رفتار پلیس خوب بود😭🌘
00:08 اونموقع میفهمیدی چقدر داری فحش میخوری😏😎
00:18 با اینکه برد قشنگه ولی خوشحالم باختم به تو دلمو🙈💋
00:21 تورو خدا ببین جیمین چقدر کیوته ! 👌🏻❤️
00:19 چقدر حالمو این پسر قشنگ توصیف میکنه🥲💔🥀
00:37 دیر میفهمی چقدر دوست داشتم :))
00:18 ~《چقدر قشنگ خوند...》~☆¡▪︎♧100٪
00:14 اینویدیوزیادیقشنگه)))🏍️
00:17 واییی چقدر به این خندیدم😂😂
00:15 هر چقدر ندیدنش طولانی تر میشه تازه میفهمی چقدر عاشقشی ...،،،،!❤(:
00:10 فوتبال قشنگه ولی تیمی که مارو عاشقش کرد قشنگتر 🥰
00:13 چقدر حق بود >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>