00:26 فرشته کوچولوی خوش صدا:))🖤
00:26 فرشته کوچولوی خوش صدا:))🖤
00:24 چقدر قشنگ میخونه حتما این ویدیو رو ببین و نظرت رو بهم بگو راجبش🦋🤫
00:17 •°•°☆.☆چقدر قشنگ میخونه :) ☆.☆•°•°
00:27 خداییش چقدر قشنگ میخونه ....🥲🌕 مشابه ها
00:42 چقدر قشنگ میخونه بچه ی جون جونی🥹🥹
00:40 یاس چقدر قشنگ میخونه....🦋✨️💤🧿!
00:25 صدای قشنگش خیلی به دل میشینه. .
00:21 موزیک ویدیو انیمیشنی احساسی: سایبرپانک و عاشقانههای شهری این ویدیو یک موزیک ویدیو انیمیشنی با حال و هوای سایبرپانک است که با اشعار فارسی و انگلیسی همراه شده. تصاویری از چشمهای انیمهای و مناظر شهری نئونی...
00:11 هه چقدر قشنگ🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂
00:59 چقدر قشنگ میگه :)
00:49 چقدر این ویدیو قشنگ بود 🫠♥️
00:18 چقدر قشنگ ….. .
01:00 چقدر قشنگ پیانو میزنه ایننننننن
00:12 چقدر قشنگ نجاتش داد😂👍کمک نمیکردی بهتر بود
00:14 وایییی چقدر قشنگ میخنده🥲😇
00:12 دیالوگ قشنگ روی پستر..........
00:35 ترکیب صداش و آهنگ:)
00:19 اخیییی کی این دخترو میشناصه خیلی قشنگ میخونع
00:13 اوخی چقدر قشنگ بود وایبم عوض شد:))
01:22 حامیم چقدر قشنگ گیتار میزنه :)
00:12 - یه فیلم چقدر میتونه قشنگ باشه؟ +هنوز منو ندیدی👆
00:20 قشنگ معلومه از ته دلش میخونه...
00:20 چقد قشنگ میخونه 🌹❤
00:07 چقدر قشنگ و زیبا گفت موافقین ?
01:00 کدومشون قشنگ تر میخونه؟........
00:14 و چقدر زندگی من رو قشنگ توصیف کرد....🖤🌚🦋!
00:16 چقدر قشنگ و زیبا گفت ! مگه نه ?
00:15 🖤چقدر قشنگ گفت هعیییی ،،،،،،🖤