01:05 رفتن ش خیلی سخته دارم میمیرم 🖤🖤
01:05 رفتن ش خیلی سخته دارم میمیرم 🖤🖤
00:05 چقدر حق می گه این فیلم .........
01:04 چقدر خوبن اینا😂
00:07 این چقدر منه ، منم تو جمع سعی میکنم که گریم و کنترل میکنم ! مشابه ها
00:35 چرا خواستن چیزی انقد سخته ..؟
00:09 ولی خب چقدر آیندمو تو این ویدیو دیدم :/😂😔
00:28 چقدر بی تی است رو میشناسی؟؟؟؟؟؟؟
00:18 وصف قشنگی و حق بودن این ویدئو خیلی سخته:)
00:11 چقدرلجبازی؟؟
00:11 هه چقدر قشنگ🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂
00:59 چقدر قشنگ میگه :)
00:17 چقدر باحال بود اخرشش انگار واقعا تو صورتت اکلیل ریختن
00:23 کلمه ی ححح آخر حرفاااا😂😂😂😂
00:22 منو رفیقم بدون دلیل .......😂😂
00:46 جنتلمن بی تی اس رو دیدین💙🐾🌑
00:12 چقدر شبیه خیلیامونه....!؟🥺🥺🥺
00:44 چقدر بهت پول بدن جفت این راننده میشینی؟😶
00:15 وای چقدر حق میگه خدایی 😂😂😂😂😂😂
00:32 چقدر شبیح حال هروز ماست:))))))
00:26 بفرست براش تا بدونه چقدر دوسش داری 😉🎀
00:29 چقدر خوب میخون این دو نفر ..:)))
00:14 سر پناه بودن کار سختی نیست انسان بودن خیلی سخته:)!
01:20 امید وارم هیچ وقت این ویدیو رو درک نکنید
02:00 چقدر حرفاش درسته باید افتخار کرد به همچین آدم هایی..
01:45 چقدر قشنگه❤️🩹🥲..............
00:30 نورانی شدی سخته دیدنت بگو سهم کی غمه :)
00:16 ببینیم دوستامون چقدر ما رو میشناسن🤔😂
00:49 چقدر این ویدیو قشنگ بود 🫠♥️