00:11 چقدر خوبههه
00:11 چقدر خوبههه
00:16 چقدر قشنگ و زیبا گفت ! مگه نه ?
00:08 ................................
00:09 رقص جیمین و تهیونگ چقدر اینا نازن مشابه ها
00:29 -جاتچقدرتوخونهخالیهکاپیتان❤️🩹
00:15 آذم چقدر میتونه مهربون باشه با وجود درد زیاد❤️⛓️
00:30 من اخر یونمین و میزارم لای نون با چایی میخورم
00:10 وای کیوتا چقدر گوگولین......🎀
00:07 ولی فکر کنم الان بالاتر از سن ۱۳ باشم ولی سخته سخت..
00:15 🖤چقدر قشنگ گفت هعیییی ،،،،،،🖤
00:07 این خوده منهــــــــــــــــ🤣🫤
00:24 نمیدونی چقد دلم میخواد ی روز بدون این ک ب کسی بگم برم!👩🦯
00:09 لطفا یادت بمونه قبل از اینکه نخوامت چقدر میخواستمت.
03:39 کاش زندگی کردن راحت تر بود کاش همه اینها حقیقت نبود....
00:08 و عاشق شدن تو بچگی میتونه خیلی چیزارو به وجود بیاره. 🥲
00:18 نمیدونست چقدر کراshه 😂😔❤️🔥
00:14 چقدر باید بگذره ؟؟تا غم بگذره):
00:24 گر تو مال من نبوده ای عیبی ندارد مال دیگری باش ولی شاد تر از قبل 🙃💔
00:43 توهم به آرزوت رسیدی که اجی کوچولو 🚶🏻♀️🕳️💔
00:14 چقدر دوستش داری.................
00:10
00:09 نبودنت خیلی سخته برای من کاش بودی
00:37 زندگی کردن سخته خیلی سخته
00:13 وایییی من چقدر این رقصشون رو دوست دارم 🤭
00:14 فقط خودت میدونی چقدر داغونی... 🫤😞
00:05 خیلی سخته خیلی...................
00:12 اگرباهمبودیمچقدرزیبابود.
00:25 خدایی چقدر شبیه نه؟چندبار دیدین؟