00:14 🤣🤣وای چقدر حق . .
00:14 🤣🤣وای چقدر حق . .
00:05 چقدر حق می گه این فیلم .........
01:04 چقدر خوبن اینا😂
00:30 خوب گوشاتو وا ببین چی میگم؟...😁 مشابه ها
00:07 این چقدر منه ، منم تو جمع سعی میکنم که گریم و کنترل میکنم !
00:09 ولی خب چقدر آیندمو تو این ویدیو دیدم :/😂😔
00:28 چقدر بی تی است رو میشناسی؟؟؟؟؟؟؟
00:11 چقدرلجبازی؟؟
00:11 هه چقدر قشنگ🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂
00:59 چقدر قشنگ میگه :)
01:13 وای ولی این لایو خیلی خوب بود😂🤣
00:17 چقدر باحال بود اخرشش انگار واقعا تو صورتت اکلیل ریختن
00:12 اینحا رو نقی خوب اومد .........
00:23 کلمه ی ححح آخر حرفاااا😂😂😂😂
00:33 خیلی خوب بود :))))))))))))))))
00:22 منو رفیقم بدون دلیل .......😂😂
00:46 جنتلمن بی تی اس رو دیدین💙🐾🌑
00:23 پسر ها یا مرد هایی که میگن رانندگی زن ها خوب نیست
00:12 چقدر شبیه خیلیامونه....!؟🥺🥺🥺
00:17 چی حالتو خوب میکنه؟:) 🖤💫
00:14 امید وارم خوب بشی >___< ♡《●__●》
00:15 بهتون گفته بودم حالم خوب نیست؛
00:49 این بنده هستم در آینده...😂😐🤦🏻♀️
00:44 چقدر بهت پول بدن جفت این راننده میشینی؟😶
00:15 وای چقدر حق میگه خدایی 😂😂😂😂😂😂
00:32 چقدر شبیح حال هروز ماست:))))))
00:33 خوب به حرفاشون فکر کنید. زندگی اوناهم گل و بلبل نیست. 😔💔
00:26 بفرست براش تا بدونه چقدر دوسش داری 😉🎀