00:30 چقدر مودم این روزا شبیه ایموجیاس؟
00:30 چقدر مودم این روزا شبیه ایموجیاس؟
00:25 فکر نکنم بفهمید چقدر درد داره همچین آدمی باشی :))))💔
00:31 چقدر حق بود💔🙂🥀...،؛:`¡¿°☆.
00:36 چقدر عالی تمام شخصیت ها رو صداشونو اجرا کرد مشابه ها
00:27 :))))چقدر حقققققق!🧨🧨
00:17 چقدر این یه تیکه قشنگیه عرفانننن
00:25 وای خدا چقدر حق خودت منو ببخش 😂💔
00:38 نه بخاطر خودش بخاطر تیکه کلامش ......
00:11 واییی چقدر کیوته موخوام🤩🤩🤩🥺🥺🥺
00:46 امیدوارم بدانی که چقدر🤣🤣🤣🤣🤣🤣
00:14 چقدر برای این چهارده دقیقه گریه کردیم😭❤✨
00:13 وای چقدر دلم برا صدرا میسوزه 💔
00:33 هر چقدر ندیدنش طولانی تر میشه تازه میفهمی چقدر عاشقشی ...،،،،!♥🥹
00:17 •°•°☆.☆چقدر قشنگ میخونه :) ☆.☆•°•°
00:14 و چقدر زندگی من رو قشنگ توصیف کرد....🖤🌚🦋!
00:37 لنگتم چقدر دل تنگ توهم:))
00:37 ما که این حرفارو نداریم تو چقدر...........
00:58 چقدر باحال میرقصه:))🥰😂
00:25 چقدر سخته کسیو دوس داشته باشی ولی نتونی کنارش باشی
00:04 ای منتظِر چقدر دلتنگ مولایت شده ای ؟
00:11 چقدر خوبههه
00:16 چقدر قشنگ و زیبا گفت ! مگه نه ?
00:09 رقص جیمین و تهیونگ چقدر اینا نازن
00:29 -جاتچقدرتوخونهخالیهکاپیتان❤️🩹
00:15 آذم چقدر میتونه مهربون باشه با وجود درد زیاد❤️⛓️
00:30 من اخر یونمین و میزارم لای نون با چایی میخورم
00:10 وای کیوتا چقدر گوگولین......🎀
00:15 🖤چقدر قشنگ گفت هعیییی ،،،،،،🖤