00:11 چقد معذرت خواستیمو مقصر نبودیم:)
00:11 چقد معذرت خواستیمو مقصر نبودیم:)
00:15 اگه به جای ماه....
00:12 _ چقد من درک کردم:)))))+++++++
00:25 👬🔪😂 : مشابه ها
00:15 نمیدونی چقد دلم میخاد.........
00:27 آیا من حق دارم سر این فیلم گریم بگیره؟!
00:14 بیو🔫...چقد کیوته😍...........
00:15 قشنگ ترین نگاه هـارو داره. .
00:20 بهمندروغهایقشنگبگوتوصورتمنگاکن
00:15 کلیپ اسمی وحروفی قشنگ عاشفانه:))
00:08 🤤🤤🤤
00:13 ولی تو قشنگ ترین گناهم بودی:))
00:24 قشنگترین کسی که دیدم 🤍✨.....
00:26 کارش چه قشنگ بود🪐💫
00:56 صداش خیلی قشنگ و متنش پر مفهومه
00:27 چقد یه نفر میتونه خوش قلب باشه؟
00:19 اخیییی کی این دخترو میشناصه خیلی قشنگ میخونع
00:32 خیلی قشنگ بود.................
00:26 حامیم با تو بودنو همینقدر قشنگ توصیف میکنه>>>>
00:16 چشماتو ببند تا بگم که چقد............🤍
00:24 چقدر قشنگ میخونه حتما این ویدیو رو ببین و نظرت رو بهم بگو راجبش🦋🤫
00:11 قشنگ شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:)))))))))))
00:17 چقد یاسینی تغییر کرده😪
00:38 قشنگ تراز چشات کجاست بگو برم بجورم :(
00:47 قشنگ ترین خطبه عقدی که دیدم>>>.
00:32 نمیدونی چقد دلم میخواد...... ♡♡
00:22 ولی این خیلی قشنگ بود♡:)))))))
01:00 زیادیی قشنگ بودددددد 🥺👈👉...