00:16 چقد دردناکه❤️🩹
00:16 چقد دردناکه❤️🩹
00:18 نه میگم برگرد نه میگم اینجا خوبه بی تو
00:34 چقد بامزه ان😂❤️😔
00:20 جونگکوک-بی تی اس_ ارمی♡♡♡♡♡♡♡♡ مشابه ها
00:28 انقدر خوبه....همیشه خودمم میبینی اینا :)
00:33 ولی تتلو چقد حق میگه. 💔😞💅🏻
00:22 میگذره و میفهمی چقد نمی ارزید..🙂🖤
01:00 اسم فلیم بوی توت قرنگی من فلیم دیدم خیلی خوبه
00:17 من؟ نه بابا من حالم خیلیم خوبه:)
00:16 قربون خودم ، چقدر سلیقم خوبه ، جونگ کوک ددیمه ! 👌🏻🙃
00:17 چقد واکنش حامیم قشنگ بود:)))))
00:15 اونجایی که عاقل شد شدی دیگ نمی تونن مثل قبل..
00:24 اخخخخ خودمم قلبم درد گرفت: 💔😢
00:58 خلاقیت اینه؛ بقیه فقط اداشو درمیارن!
00:06 خوبه حداقل تنها نمی مونم🤣🤣🤣
00:18 ولیاینآهنگدیگهزیادیخیلیخوبه>>
00:27 چایی داغش خوبه☕👌🏻 .
00:11 چقد زیبا . ماههههههههههههه ✨🌜
00:15 وای که چقد این فیلم عالیه اصلا هم قدیمی نمیشه😂😂
00:11 چقدر این خوبه منم گیتار (。◕‿◕。)
00:11 حالت خوبه ؟
00:24 عکاسییی خیلی خوبه شما هم امتحان کنید
00:11 یه سوال از دخترا :(. واقعا حالتون خوبه ؟🥺🥺
00:17 اولجان چقدررررررر خوبه😂😂😂😂😂😂❤
00:05 هیچ وقت یادم نمیره چقد زجه میزد
00:13 `باتو خوبه همچی....🫂💖👩❤️👩
00:11 دوربین بود😱😱بابا فنا چقد فضولن
00:14 تو حتی نمیتونی درک کنی که چقد دلتنگ صداتم...!💔🙂