00:23 سمی ترین شیپ کیپاپ چیست؟پرسیدن داره؟؟
00:23 سمی ترین شیپ کیپاپ چیست؟پرسیدن داره؟؟
00:39 وایییی این چالشش خیلی خوبه💀💗∑
00:06 ناناص چقد اینننن…………..(: ☺️🦋🌿
00:16 به همه میگم حالم خوبه)). 😃 ولی وقتی تنهام 😟😶😪🖤 مشابه ها
00:10 چطور میتونید این کارو با یک آدم بکنید؟!
00:17 حاجی پشمام چقد با نمکه این۰😂..
00:10 از عجیب ترین حس های دنیا......
00:12 آهنگش خیلی خوبه ................
00:21 حالا هی بگین زندگی دهه هشتادیا خیلی خوبه....💔🧠!
00:08 زشتی دنیا به خاطر وجود آدمای بد نیست ! به خاطر سکوت آدمای خوبه ... ️
00:31 چقد زیبا🌌
00:31 توکه پیشم باشی همه چی میزونه جلو چشام باشی حتی دیوونگیم خوبه!
00:38 چقد کوشولو بودن اینجا ایی خوداا🤌🏻✨️
00:36 قوی بودن خیلی خوبه ولی یه عیب بزرگ داره...💔
00:13 ولی وایب یونگی خیلی خوبه>>>>>>>
00:06 واقعا چقد حقههه این !!🤣
00:13 چقد این دوتا کیوتن>>>>
00:26 هییی🥲چقد بدع....
00:20 ...............................
00:15 عاشقانه دوس دارم خودت ببینی و بدونی چقد دوست دارم چش قشنگم
00:11 مهم نی شرایط چقد سخت باشع؛اونی که واقعیه هیچوقت تنهات نمی زارع..!:))
00:05 وقتی برای آخرین بار نگاه میکنی!و برای اولین بار میفهمی چقد نمی ارزید
00:10 چقد حق میگه:__________________؛
00:21 وقتی ازم می پرسن چقد دوسش داری :)
00:11 ................چقد لجبازی؟من؛
00:43 چقد منح. :)
01:09 چقد دلم میخوام تصوراتی که دارم واقعی بشن (:
00:25 تمام حاکم جاده های ایران چون سلطان