00:38 دلم شکست یا جانم هنوز چشم ب راهتم 💔🚶🏻♀️
00:38 دلم شکست یا جانم هنوز چشم ب راهتم 💔🚶🏻♀️
00:39 ...............................
01:26 ولی این خیلی قشنگ بود💔
00:12 "رفیقم تو قشنگ ترین بهانه واسه خنده هامی❤" مشابه ها
00:17 یکی از قشنگ ترین چیزایی که تو زندگیم دیدم:
00:18 تو قشنگ ترین اتفاقی که میتونه برام بیوفته؛🦋🥲
00:16 چشم قشنگ منی توووووووووووو🫂🤍
00:22 بعد از دوسال چشم انتظار بودن، امیدمون مثل قبل اومد لایو 🥺🧸
00:12 مـن حـالـم خـوب نـبـود ولـی...!🖤
00:14 خیلی💔:)))))))))))))))))))))))
00:49 چقدر این ویدیو قشنگ بود 🫠♥️
00:15 پیشنهاد میکنم حتما این ویدئو رو باز کنید^^
00:17 من خودم چهار تاشون رو خوندم وخیلی قشنگ بودن
00:18 چقدر قشنگ ….. .
00:05 گل رز آبی: جلوهای از زیبایی و هنر این ویدیو مجموعهای از عکسهای گل رز آبی زیبا را به نمایش میگذارد. بسیار چشم نواز و آرامش بخشه!
00:15 تصاویر شبانه با حس دلتنگی | آرامش خیابان در سکوت شب ویدیویی تأملبرانگیز از چشمانداز شبانه شهری، با نخلهایی بلند و نورپردازی خیابان که حال و هوای خاصی را ایجاد میکند. همراهی موسیقی ملایم و متنهای...
00:20 تو همه راز جهان ریخته در چشم سیاهت
00:13 موسیقی و هنر چشم: تلاش زیبای سایدا ویدئویی خلاقانه با تمرکز بر چشمها و استفاده از موسیقی زیبا. امیدورام در کارهای هنری خود همواره موفق باشید!
00:11 هـــعـــی💔:))))))))))))))))))))
00:10 نَظَـری کن؛ که به جان آمدم از دلتنگی...
00:09 میدانم پایانش قشنگ است.........:)
00:32 قشنگ بوددددد❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
00:06 حس قشنگ تر از این مگه داریم؟!♡>>>
01:18 این خیلی مفهومیه و خیلی قشنگ داره..
00:08 • دل من تنگ چشای قشنگته •
00:13 چشم باریدن تو رو تا دیدم ...مگس کش داشتی....🤣
00:43 وای چه قشنگ کاش هنه یه همچین پارتنر جنتلمنی داشتیم
00:19 واقعا قشنگ بود و حقیقت....