00:41 چه دوست داشتن و قشنگ توصیف کرد.
00:41 چه دوست داشتن و قشنگ توصیف کرد.
01:14 چشم و دلم روشن به سبک فاطی و ساسان
00:13 امروز رگبار حق بستم به باینکه قشنگ فیض ببرید از ضایع شدنشون
00:06 قشنگ ولی ترسناک :( 🎭........... مشابه ها
01:12 قشنگ بود:)))))))))))))))))))))
00:33 ندونسته ........................
00:29 یه موقع هایی بود دنیا قشنگ بود:)))
00:06 یک حرف قشنگ از پسرمون 😢.......
00:26 شبهای شیراز
00:15 ؋ـرم چشم هات از نظر בوستت🫀😑
00:19 من به چشم خویشتن دیدم که جانم میرود!
00:30 ما زیاران چشم یاری داشتیم خود غلط بود آنچه می پنداشتیم
00:29 قشنگ ترین افسانه هایی که تا به حال شنیده بودم... 👍💚
00:17 مگه از دوست داشتنت قشنگ ترم هست؟..
00:40 خعلی قشنگ بود خعلی
00:06 زندگی با وجود تو قشنگ میشه.....
00:12 چه قشنگ رفتن
00:12 پوتک چقد قشنگ گفتن فالوو میکنی
00:16 دردت به چشم 🥺🥺🖤🖤. .
00:15 یادت باشه هیچ وقت بهم دروغ نگی حتی اگه..
00:17 این خیلی قشنگ بود دلم واسه جین تنگ شد:")))
00:12 داشمون خار چشم خیلیا🤭😌😈🍻🍷
00:09 واقعا خیلی قشنگ بود کاری که کرد
00:03 نیکی جان،با چشم های بهشتی،سونو رو قورت داد¡!
00:30 رنگ چشم هرکسی یه نشونه هست : )
00:15 چه قشنگ ساکو چیدی •°•°•°°•°•°•°•
00:12 دیالوگ قشنگ روی پستر..........
00:15 اگه به جای ماه....