00:27 وایی فقط خط چشم هاشون 😂
00:27 وایی فقط خط چشم هاشون 😂
00:13 انسان های که قلبمهربونی دارن ومیخندن عصبانیت شما خیلی ترسناکه
00:38 دلم شکست یا جانم هنوز چشم ب راهتم 💔🚶🏻♀️
00:14 سر پناه بودن کار سختی نیست انسان بودن خیلی سخته:)! مشابه ها
02:00 چقدر حرفاش درسته باید افتخار کرد به همچین آدم هایی..
00:45 اگه انسان برای خودش ارزش قائل بشه
00:15 چهار جلسه نوبت چشم پزشکی گرفتم که...
00:42 مراقب قلب انسان ها باشید:) ♡.....
00:19 قلب انسان های مختلف🥺🥺.......
01:17 بیاییم در نگاه اول انسان ها رو قضاوت نکنیم
00:16 ابولی چشم بلبلی با شورت زرد گل کلی😅😂
00:17 الان توی زندانم ...چشم انتظار سندی
00:30 حیوانات اگه موی انسان هارو داشتن اینجوری بودن...😂🤩
00:22 چند ثانیه چشم هاتو ببند......🥺🙃
00:17 خب یه دو هفته دیگه جهنمم و به چشم میبینیم.
00:10 غیمت قلب انسان هفت میلیاردع ...:`(
00:29 گاه بایک لبخند گاهی هم با یک گذشت میتوان انسان بود ....🥺
00:19 پوچی و تهی....به نظرم مرگ انسان همینجاست.
00:08 زیبایی چشم های قهوهای و عسلی >>>
00:12 من عاشق این بشرم البته انسان نه هیولا 🫨🥰
00:12 آن چه را ارزش دهی انسان بماند آرزوست...
00:45 دلم درد آمد با یاد و فکر او🙂
00:13 با چشم نیمه باز نگاه کن:)😂😂😂😂
00:14 فرید و سیران😂
00:47 تو چشم من تو بیشتر از کامل هستی 🍫
00:16 ولی مامانش یه چیزه دیگس❤♥.....
00:22 ماسک زیر چشم👀🩶
01:27 من چشم گذاشتم که پیدات کنم پیدات کنم سیر تماشات کنم….