00:13 توچرارفتی؟؟
00:13 توچرارفتی؟؟
00:14 چرا رفتی :) من ک نمیدونم ب کی بد کردم ک الا اینه حالم :)
00:26 چرا رفتی....................🥺😭
00:36 چرا اذیتشـــ میکنینــــ.........؟ مشابه ها
01:21 چرا بی تی اس استن میکنم؟ به خاطر این✯
00:08 🗣: چرا ترجیح میدی سینگل باشی؟
00:17 غم بهم گفت:...چرا باید اینقدرحق باشه اخع؟!
00:23 چرا یهو گذاشتی رفتی! چرا؟!!!!🥀
00:12 وقتی ازم میپرسن چرا رفتی هنرستان. من:
00:14 من رفتی هستم . بعدنیای بگی چرا رفتی؟
00:29 بگو مگه دوستم نداشتی چرا رفتی تنهام گزاشتی؟....💔
00:12 ولی نمیدونم چرا بابام راضی نمیشه ای خـــــــــدا😑😐
01:23 چرا حافظ به لسان لغیب مشهور است؟
00:15 خدااااا چرا اینا انقدر کراشن
00:14 چراهمیشهبااونیازشخستهنمیشی؟❤️
00:16 چرا گذاشتی یهو رفتی..........؟!
00:15 رفتی قبول ولی چرا انقد #زود ؟! :/
00:17 رفتی نکردی پشت سرتم نگاه من هنوز منتظرم چرا؟
00:19 آدم همیشه به چیزی که دوست داره نمیرسه
00:11 ما خُل هم بودیم گُل من بودی بگو چرا سر قُلت نموندی
00:16 چرا هنوز زنده ام ؟
00:15 وقتی با دوستت رفتی بیرون و آبروت رو برده
00:17 من که تعجب میکنم چرا همه جای بدنم کبوده😂
00:25 بگو مگه دوسم نداشتی؟!چرا رفتی تنهان گذاشتی
00:11 مگه دوسم نداشتی چرا رفتی تنهام گزاشتی
00:33 چرا رفتی و تنهاش گذاشتي... 💔🥀
00:25 چرا رفتی تنهام گذاشتی.........:)
00:14 چرا واقعا..............😐😐😐😐