00:22 مگه دوسم نداشتی چرا رفتی .......
00:22 مگه دوسم نداشتی چرا رفتی .......
00:21 آهنگ جدید و احساسی "چرا رفتی" از بهزاد لیتو و چورسی ویدئویی احساسی با موسیقی رپ فارسی که جوانی را در حال قدم زدن در جادهای با درختان نخل نشان میدهد. اشعار آهنگ که بر روی تصویر نقش بسته، حس نوستالژی...
00:20 مامان نگاه کن منو ............🥺♥️
00:16 چرا پس همه منو ترک میکنن:) 🖤••••• مشابه ها
00:14 هیچوقتنتونستمازتمتنفرباشمنمیدونمچرا:')
00:11 چرا وقتی عصبانی میشی گریه میکنی؟
00:15 چرا قلبمو باید به تو میدادم؟ ،
00:20 مگه دوسم نداشتی چرا رفتی تنهام گذاشتی....؟
00:12 چرا رفتی تنهام گذاشتی....🥲🍷
00:11 اگه دوسم داشت کاری نمیکرد فکر کنم:)
00:15 میدونستی ک بی تو میمیرم چرا رفتی😢😢
00:11 نمیدونم چرا گذاشتمش ولی گذاشتمش 😅
00:44 واییییی ننهههه چرا انقد ماهییی🥺🥺🥺🥺
00:08 چرا همیشه کسیو که دوس داری ماله یکی دیگه میشه
00:20 خانوادم : خداروشکر دخترم به هیچ پسری نگاه نمیکنه دلیلش :👆🏻
00:21 چرا اومدی عاشقم کردی و رفتی؟.💔
00:14 چرا باید فیزیک خوند:😂
00:18 اهای! پسرک نامرد چرا رفتی بیمعرفت
00:12 من روبه تابستون😭😭چرا رفتی فداتشم؟؟
00:06 سوال پرسیدید چرا همیشه دست و پام کبود؟!
00:52 چرا خودکشی میکنن ؟:)
00:15 نه تو ارمی نیستی😭.............
00:15 چرا گذاشتی فکر کنم دوستم داری بیمعرفت💔💔🚶♂️
00:24 مگه دوسم نداشتی چرا رفتی تنهام گذاشتی بسه برگرد کنارم ☹️💔
00:15 ««چرا از پیشم رفتی؟.»»😔💔««من چی کم داشتم؟.»»
00:16 میدونی چرا بی تی اس تو دنس موفقه ؟🐣
00:24 موزیک ویدیو غمگین: مگه دوستم نداشتی؟ (دلتنگی و جدایی) این ویدیو با فضایی دلنشین و سیاه و سفید، احساسات عمیق دلتنگی و اندوه را به تصویر میکشد. جوانی در محیطی خالی، درگیر افکار خود است و با موسیقی غمگین...
00:14 شتتت چرا اخرش اینجوری شد..... 😂💔😐