00:14 . و جوری که تورو دوست دارم :)!.
00:14 . و جوری که تورو دوست دارم :)!.
00:15 خیلی ها میگن چرا مدام عصبانی، و خشنی:
00:33 این مرده چرا اینجوری کرد😐😂😂😂
00:16 آخه چرا بچمونو با رئیس مزرعه مقایسه میکونن😂🤦🏻♀️🚶🏻♀️ مشابه ها
00:13 چرا به هیچکس اعتماد نمیکنی؟.......
00:31 آقا چرا یه سری ها به نارِنجی میگن نارَنجی؟:/
00:23 وقتی میگن چرا انیمیشن ها رو با دوبله میبینی 😂😂
00:53 نمیدونم چرا غم تو خونمون .....
00:14 چرا اینقدر به گوشیت وابسته ای؟🥲
00:06 چرا مدرسه رو دوست نداری؟ برا این که چند تا گوسفند درو من جمع شده
00:21 نـــمیرم یه وقت.....))))))
00:35 بین این همه آدم چرا باید قلبم و به تو میدادم:)
00:08 ضایع شدن ب روایت تصویر😂......
00:14 عه وا چیشد رفیقعلی رفتی که😂😆
00:09 اونوقت من بچه بد خانوادم چون...😐🚶🏼♀️
00:37 از دلم رفتی دیگه آزادی...........
00:07 :))
00:15 برای تهکوکرا امیدوارم همیشه باشید
00:18 چرا منو رفیقمو نشون میده😐😂😂😂
00:12 عکس هایی که اضظراب رو برطرف می کنه🙂🌿
00:15 چرا فسن دخملا؟؟؟..............
00:07 چراازکوچیکترینحرفشاینقدناراحتشدی؟
00:08 چیشدههه؟! چرا خوب نیستییی؟! کاری از دستم بر میاد؟!)
00:15 واقعا چرا وقتی میخواد آپلود بشه ویدویو اینقدر کیفتش میاد پایین!!!
00:36 کاش یکم دلت می سوخت و اینجوری نمی رفتی
00:13 چرا واقعا ؟.............................
00:20 -چرا واسه نجات بقیه فرشته باشم؟!
00:46 مهناز چرا دوباره تو فازی چیزی ناراحتت