00:25 چرا شب اینجوریه چرا بارون میزنه 🖤
00:25 چرا شب اینجوریه چرا بارون میزنه 🖤
00:46 غمگین برای خودم و تنهایی خودم 🥺
00:16 واقعا چرا از تابستون خوشتون نمیاد بنظرم بیشتر چیزای خوب تو تابستونه مشابه ها
00:25 چرا شب اینجوریه چرا بارون میزنه 🖤
00:46 غمگین برای خودم و تنهایی خودم 🥺
00:16 واقعا چرا از تابستون خوشتون نمیاد بنظرم بیشتر چیزای خوب تو تابستونه