00:07 چقدر قشنگ و زیبا گفت موافقین ?
00:07 چقدر قشنگ و زیبا گفت موافقین ?
00:31 دیگه دپرس نباش؛قشنگ بود حست برام:)
00:13 ولی شروین چه قشنگ میگهههههه :)
00:15 دوست داشتنت قشنگ ترین مسئولیتی بود که دنیا واسم گذاشته بود🥺🤍🖇 مشابه ها
00:31 پس برقص و بخند و بگرد قشنگ بشه دنیامون...!
00:26 خیلی قشنگ گفت کیوان حیدری🫀 .
00:48 چه قشنگ شددد
00:31 قشنگ بود حصت برام:)🌚💔
00:28 قشنگ ترین ویدئویی که تو امروز قراره ببینی
00:20 یه موقعه هایی بود زندگی قشنگ بود(:
00:11 میدونی قشنگ ترین چیز روی زمین چیع¿
00:14 اووووم چه قشنگ بود دلم خواس🤍🦭
00:31 مریم مومن واقعا در سختی خیلی قشنگ میگه
00:20 اونی که دوستت داره قشنگ تر از همه صدات میکنه
00:09 تو قشنگ ترین قسمت از 1402 منی 👀✨
00:27 خوشگل من ،قشنگ من ،جذاببببببببببب من💜💜
00:09 هی چی بگم میگذره حتابانبودنت بودی قشنگ بود
00:17 •°•°☆.☆چقدر قشنگ میخونه :) ☆.☆•°•°
00:12 اصن مگه داریم قشنگ تر از چشمات ؟
01:00 کدومشون قشنگ تر میخونه؟........
00:14 و چقدر زندگی من رو قشنگ توصیف کرد....🖤🌚🦋!
00:07 ایناروو.........................
00:07 قشنگ بود.......................(
00:11 قشنگ ترین و دل نشین ترین خنده دنیا
00:27 بخدا قشنگ تر ازمن میرقصه🤦🏻♀️😂
00:12 چشم قشنگ من..D.:)................
00:08 عررررر چقد قشنگ بوددددددد ارمیا تقدیم ب شومااا:))♡
00:11 وقتی میخوایی قشنگ بشه ولی نمیشه دقیقا من اینجوریم