00:24 قشنگترین کسی که دیدم 🤍✨.....
00:24 قشنگترین کسی که دیدم 🤍✨.....
00:56 صداش خیلی قشنگ و متنش پر مفهومه
00:19 اخیییی کی این دخترو میشناصه خیلی قشنگ میخونع
00:32 خیلی قشنگ بود................. مشابه ها
00:26 حامیم با تو بودنو همینقدر قشنگ توصیف میکنه>>>>
00:24 چقدر قشنگ میخونه حتما این ویدیو رو ببین و نظرت رو بهم بگو راجبش🦋🤫
00:11 قشنگ شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:)))))))))))
00:38 قشنگ تراز چشات کجاست بگو برم بجورم :(
00:47 قشنگ ترین خطبه عقدی که دیدم>>>.
00:22 ولی این خیلی قشنگ بود♡:)))))))
01:00 زیادیی قشنگ بودددددد 🥺👈👉...
00:33 میدونی قشنگه ها ولی خودت باید بخوای تا واقعا قشنگ باشه
00:13 اوخی چقدر قشنگ بود وایبم عوض شد:))
00:57 اسکرپ بوووووک قشنگ🥺💜😍🌼☁🌿✨
00:37 این قشنگترین چیزی هست که میتونی امروز ببینی😍
00:13 بیو های فارسی خیلیییییی قشنگ بزار😊
01:22 حامیم چقدر قشنگ گیتار میزنه :)
00:51 مناسبت خاصی نداره.قشنگ بود خاستم شما هم ببینید
00:08 🤎🖤قشنگ ولییی عاا:)))))))))))
00:26 با تو رنگ دنیام چع قشنگ سیاه سفید ارع...🖤🤍🙂🚶🏼♀️
00:21 حقیقتی تلخ ولی قشنگ ........
00:12 دنیا اگه قشنگ بود اولش گریه نبود
00:07 واییی قشنگ میشه حسش کرد وای جر🤣
00:24 چقد علی یاسینی قشنگ میگه...
00:20 حرف های قشنگ دکتر انوشه ......
00:25 مدل مو خاص و قشنگ😍🤩 من که عاشقش شدم🩷💖
00:22 قشنگ بود(:.
00:26 اوضاع همیشگی من سر فوتبال ........