00:40 کدومش بهتر میخونه؟؟جواب رو با عدد بگید❤️🙏🙃
00:40 کدومش بهتر میخونه؟؟جواب رو با عدد بگید❤️🙏🙃
00:10 وقتی تصميم میگیری اول تو پیام ندی ..(:
00:12 حتی نمیخام بعت اهمیت بدم 🫥🚶♀
00:13 فقط یه دهه هشتاد درک میکنه:)🤍 مشابه ها
00:39 ولی اول اون باید پیام بده 🗿🙄😂💔
00:11 وقتی ک تو بهم پیام میدی:)♥️.....
00:08 چه طعمی میدین؟🤪💙
00:06 و یهو میبینم ک تو پیام دادی :)
01:51 آذریاااا پیام کائنات دارم براتون .... خودمم با افتخار آذریم
00:08 و زندگی که تلاش میکنم بهش بدم (:
00:23 این حرف جیمین و هرگز یادتون نره !
00:25 یه امیدمون نشه؟ راستی لایک و فالو یادتون نره
00:15 `فک کنم باعث حال بدم خودمم ولی خب`
00:21 همبدممیادازتهمدلمتنگه.
00:14 دوستاتپیگیرمنمیخایبدماسکرینش؟🥷🏻💤
00:06 وقتی میبینی آنلاینه اما پیام نمیده:)))
00:11 من از خودم بدم میاد چون عاشق توام
00:08 وقتی میخام ب یکی دلداری بدم..😂😅
00:04 کاش اون لحظه ها برگرده تا بتونم بهت نشون بدم که چقدر مهمی!))
00:27 چرابهتپیامدادم؟!
00:08 وقتی میبنم پیام دادی>>>
00:13 ایده ی ایستگاه کردن بقیه🤠
00:17 منمیبرم،اینکارمنهوخوببلدمانجامشبدم!
00:23 بی تی اس انقدر عالیه که خودشون مقابل خودشون قرار گرفتن ! 👌🏻😏
00:08 وقتی میخوام کنفرانس بدم:
00:15 من دیگه نمیتونم به این اهنگ گوش بدم 🤡شما هم باید نتونید...
00:05 من هر کاری میخوام انجام بدم: و اما دوستم:🤦🏻♀️
00:22 قیدتو زدم عین تو بدم🌚🎧